Dość dobrym, te silniki to pancerniaki do uturbiania. Z vanosami? No tak średnio bo na pewno stukają a wymiana to 3000zł za stronę + jeszcze rozrząd dochodzi bo dobrze go zrobić ( ͡°͜ʖ͡°)
@sorek: Wolę jednak jeździć tym samochodem, niż ma cały czas coś się #!$%@?ć i wkładać w niego kupę kasy. No, ale #!$%@? fałeczka. Kto by takiej nie chciał
@SzalonyAndrzej: pełen zestaw wahaczy i gum lemfordera (ori) widziałem na ebayu za jakieś £300-£400
Mayle są trochę tańśze jak kupujesz w zestawie. Do tego jak będziesz zmieniał amory to polecam od siebie Bilstein B6/B8/B10/B12 zamiast B4 ale to już zależy od preferencji ;)
@sorek: > Z vanosami? No tak średnio bo na pewno stukają a wymiana to 3000zł za stronę
No właśnie jak to jest, że mam zregenerowane vanosy w V8, a znów się odezwały? Niby da się je uciszyć, ale na krótką metę i jest to ponoć tylko efekt dźwiękowy.
#e39
Dość dobrym, te silniki to pancerniaki do uturbiania. Z vanosami? No tak średnio bo na pewno stukają a wymiana to 3000zł za stronę + jeszcze rozrząd dochodzi bo dobrze go zrobić ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Sprawdź po vin najlepiej czy silnik ma oznaczenie TU lub nie.
Generalnie polecam tak czy siak ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jeszcze mam upatrzone M52B28, a to na pewno będzie tańsze w serwisie.
Podobnie M54B30 i B25 ALE problemami ich są że lubią wypić olej, w M52 nie ma tego problemu.
Mimo wszystko polift > przedlift ;) (poza maską)
No, ale #!$%@? fałeczka. Kto by takiej nie chciał
V8 może Ci zostać na wieki jak będziesz dbał ( ͡° ͜ʖ ͡°) I nie pali w gazie tak dużo :D
Im mniej by mnie wyniósł serwis tym lepiej, a nie chce wsadzać w to drugiej dychy.
Sam do swojego szukałem. Generalnie warto.
Jak wygląda sprawa z zawieszeniem?
Mayle są trochę tańśze jak kupujesz w zestawie. Do tego jak będziesz zmieniał amory to polecam od siebie Bilstein B6/B8/B10/B12 zamiast B4 ale to już zależy od preferencji ;)
Reszta bez tragedii.
No właśnie jak to jest, że mam zregenerowane vanosy w V8, a znów się odezwały? Niby da się je uciszyć, ale na krótką metę i jest to ponoć tylko efekt dźwiękowy.
Na pokrywe zaworów, uszczelki różnej maści, czy nie przegrzana głowica i czy locktitem zabezpieczona nakredka od pompy oleju.
Mozna je za £400+ wyrwać