Wpis z mikrobloga

@furmaniok: skoro lot będzie możliwy do zrealizowania to nie rozumiem na jakiej podstawie chcesz liczyć na zwrot. Linia jest w stanie zapewnić Ci usługę za którą zapłaciłeś, to Ty nie chcesz z niej skorzystać więc linia nic winna Ci nie jest
@furmaniok: Podszedłeś do tematu bardzo optymistycznie. Ja na przełomie marca i kwietnia miałem też lecieć. Lot mi anulowali już z 2 tygodnie przed a i tak do tej pory nie zwrócili mi kasy. Dzisiaj o 3 w nocy dostałem drugiego maila o tym, że mają dużo spraw i proszą o cierpliwość. Mojemu koledze odmówili w ogóle zwrotu. Komuś z tego tagu dali voucher mimo, że chciał zwrot gotówki. Także jeśli nie
@Janusz_z_Galilei: W teorii i zgodnie z prawem jak najbardziej tak. Nie mniej wystarczy trochę poczytać o Ryanair i jego zachowaniu w tego typu sytuacjach a w szczególności teraz. Na każdym kroku próby zawnioskowania o zwrot kasy były problematyczne. Jak klikałeś, że chcesz zwrot to strona web wracała na główną, jak w aplikacji to wywalało błąd. Jak już przeszedłem ten etap po kilku dniach i klikaniu przez 20 min tego samego i
@furmaniok Ryanair w swojej polityce określa, że odda Ci za lot jeżeli został anulowany, mogą go zrealizować? To nie ma żadnej podstawy żeby oddać Ci za lot. Jedynie możesz polegać na ubezpieczeniu podróży jeżeli takowe posiadasz i to też nie zawsze, wszystko zależy od polisy
@lgc89: czy mogę się z Tobą jakoś skontaktować?
Dostałem informację że będzie zwrot, tak jak w Twoim przypadku mnóstwo komplikacji. Masz jakąś sprawdzona ścieżkę żeby przez to przejść?
@furmaniok: Ja dostałem ostatnio maila, że proponują mi voucher ważny rok. Jeśli nie akceptuję tego rozwiązania mogę domagać się zwrotu, który nastąpi w bliżej nieokreślonej przyszłości. Na tym utknąłem i nie wiem co począć dalej.
Jeśli udało Ci się wysłać wniosek to po prostu musisz czekać chociaż przypuszczam, że rezultat będzie ten sam :/