Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Siema. Zacznę od tego, że mieszkam w Poznaniu (więc potencjalnych pracodawców sporo) i jestem w 3 klasie technikum logistycznego. Jako, że w sumie już coraz bliżej do wyboru studiów, a branża bardzo szeroka to szukam jakichś opinii o pracy w logistyce oraz o polecanych kierunkach studiów (wybór pewnie między poznańską politechniką, a WSL) Jak na razie w kwestii moich preferencji to nie zachęca mnie raczej praca typowo w jakimś magazynie (możliwe, że miałem pecha i były to wyjątki ale mam dosyć negatywne doświadczenia z praktyk w dwóch firmach co do potencjalnych współpracowników i ogólnie panującej tam atmosfery) Bardzo chętnie bym też przeczytał jakieś opinie czy warto pod względem zarobków, jakie są wymagania dla kandydatów na stanowiska i jak wyglądała wasza kariera (od jakiego stanowiska zaczynaliście, jaka szkoła itp)
Będę mega wdzięczny za jakiekolwiek rozjaśnienie tematu bo trudno znaleźć opinie kogoś z branży na ten temat. Albo nie umiem szukać ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#logistyka #pracbaza #tsl #spedycja #studbaza #korposwiat #pytaniedoeksperta

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua

Co dalej?

  • Dawej Miras na logistykę, fajno będzie 31.9% (22)
  • Chujowo logistyka, idź na inny kierunek 68.1% (47)

Oddanych głosów: 69

  • 10
Samej logistyki generalnie ciężko się więcej nauczyć, tak jak pisała @SVP1. Jednak nie znaczy, że studia logistyczne są złe. Rozwijają ogólnie, można się sporo nauczyć jeśli chodzi o dziedziny okołologistyczne - ekonomia, matma, IT, zarządzanie. Umówmy się, technika uczą konkretów, na studiach możesz sobie rozszerzyć wiedzę o fajne elementy. Ja na przykład polubiłem bardzo statystykę. :)

A i większość pracodawców jednak wymaga tego wyższego.

Jeśli masz ambicje i nie chcesz całe