Wpis z mikrobloga

Jaką sieć telefonii komórkowej polecacie z która bez przeszkód można związać się umową. Interesuje mnie w miarę korzystny abonament ok. 50zł miesięcznie plus możliwość kupna jakiegoś nowego telefonu, który obsłuży bez problemów internety i różne dodatki typu Endomondo itp

Nie znam się na telefonach oprócz tego, że na topie jest Samsung, HTC i inne urządzenia z wielkimi ekranami dzięki którym spodnie spadają od trzymania w kieszeni :)

Od 6 lat mam telefon na kartę w Play, jakby to miało jakieś znaczenie. Zastanawiam się czy będąc tak wiernym klientem :) warto z nimi negocjować umowę i liczyć na jakieś profity czy związać się z całkiem nowym operatorem.

#komorki #sieckomorkowa #telefony #telefon #android #play #tmobile #orange

#era #idea #tubiedronka :)
  • 10
@Borys: Domyślam się, że pewnie mają to w tyłku dlatego napisałem o tym telefonie na kartę w sieci Play jako dodatek:) a nuż podchodzą również do takich klientów z bardziej otwartymi ramionami.
@trueno2: negocjowanie oferty to mit. oferta jest zawsze taka sama dla wszystkich, tylko operuje się wsyztskimi okresleniami w taki sposób żebyś myślał ze cos zyskujesz
@ksardas: Dla czego tak uważasz? Dział utrzymania klienta, potrafi czasem niezłe rabaty dowalić :)

@trueno2: Nie masz szans, bo masz prepaid - liczy się tylko abonament. Jeśli jesteś z większej miejscowości, to nie będziesz miał problemu z żadną siecią. Wybierz tam, gdzie masz najtaniej jakiś telefon upodobany. No i ile masz zamiar przeznaczyć na abo :)
@trueno2: jak masz zarejestrowanego prepaida liczy Ci się do stażu i można negocjować, mi się udało w mobile utargowac 80 zł na telefonie i 10 zł na abo. Co ciekawe w każdym salonie mówili co innego i dopiero na infolinii dali korzystną ofertę. Po dłuuugich negocjacjach.