Aktywne Wpisy
Defined +33
Wyjaśni ktoś mi jakim cudem dorosłym chłopom dało się wmówić, że potrzebują koniecznie klocków? Przecież klocki to zabawa dla dzieci maks do 5 roku życia, a w przypadkach skrajnych może i do 6. Jak słyszę, że dorosły chłop właśnie wydał kilka set złotych, a nawet i po kilka tysięcy niektórzy za kawałek pierdzielonego plastiku z wypustkami, to mam giga bekę z niego i traktuję go trochę jak taki większe dziecko.
#logikaniebieskichpaskow #
#logikaniebieskichpaskow #
4mmc-enjoyer +53
Czy ktoś faktycznie miał jakieś benefity z tego że się starał i #!$%@?ł (np. darmowe nadgodziny)?
Ja miałem sytuację, gdzie zakontraktowali team do zagranicznego korpo, zmieniając tym samym poprzednią zewnętrzną firmę. Proste taski wisiały nieruszone od np. 3 lat. Nie wiem jak pracowali Ci z poprzedniej firmy, chyba nie robili w sumie nic. Ogarnęliśmy temat, setki tasków zrobionych, wyszliśmy na prostą.
Na jaki pomysł wpada korpo? Nie robicie tyle tasków co na
Ja miałem sytuację, gdzie zakontraktowali team do zagranicznego korpo, zmieniając tym samym poprzednią zewnętrzną firmę. Proste taski wisiały nieruszone od np. 3 lat. Nie wiem jak pracowali Ci z poprzedniej firmy, chyba nie robili w sumie nic. Ogarnęliśmy temat, setki tasków zrobionych, wyszliśmy na prostą.
Na jaki pomysł wpada korpo? Nie robicie tyle tasków co na
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
W końcu znalazłem mmorpg na 5-7 lat.
#ffxiv #mmorpg
Jako weteran wowa bardzoo polecam.
Szkoda, że chaos. Na light bym mogła cokolwiek wspomóc :(
To ja się zapytam.
Podzielmy sobie całą grę na content i gearing.
TLDR: Jest fajny xD
Content:
*) Dungeons są prostym contentem, 4 osoby (zawsze); tego nie nazwiemy end-gamem. Na 80 (obecnie cap) poziomie, są dungeony "expert", ale one różnią się tym, że były dodawane w najnowszych paczach, a dalej są proste xD
*) Trial (Normal & Hard): Dungeony z jednym bossem basically robione przez 8 osób, blokery głównej nitki fabularnej.
*) Alliance Raid:
Do 50 praktycznie niezależnie od wybranego joba (no, powiedzmy Monk i Bard mają trochę inaczej), masz statyczną 2.5 sekundową rotę. Od 50-60 dostajesz praktycznie każdym skille off-gcd, które musisz weavować, by optymalizować rzeczy. Ninja ma bodaj APM w okolicach 50, więc to nie jest tak, że wciska się mało.
Fabularnie się dużo zaczyna dziać jak się wchodzi w Heavenswarda i robi to
1) Crafting jest istotnym dla niektórych elementem end game'u
2) Glamoury, czyli to, jak postać wygląda.
+ Zdobywanie nowych i starych achievementów :)
A co do fajności dodatków, to one mają ciekawszą fabułę niż jest do poziomu 50. Moim zdaniem do poziomu 50 jest chaos. Polecam nie omijać tego, co się wydarzy w 2.5 szczególnie, bo tam to się zaczyna, choć questy 2.1-2.4 potrafią wręcz
Jeszcze raz dzięki za odpowiedzi :)