Wpis z mikrobloga

@HeniekZdzialek: Na Paypalu najpierw się zgłasza problem i wiadomość zostaje wysłana do gearbestu w celu dogadania ze sprzedającym. Jeśli się to nie powiedzie można takie zgłoszenie zmienić w roszczenie i wtedy wkracza PayPal. Tej drugiej opcji jeszcze nie sprawdzałem, bo to też moje pierwsze problemy z gearbestem.
  • Odpowiedz
Zgłosiłem w Paypalu i dostałem taką widomośc od gearbestu:

Dear Valued Customer,

We apologize for this delay and sincerely regret to hear that you have not received your order.

After reviewing your order in detail, we have found that you haven't purchased any insurance during the check-out. Please understand that in such a case we can only compensate you partially.

The shipping company is actually responsible for this loss which is sadly
  • Odpowiedz
  • 0
Witajcie, ja zgłosiłem zwrot pieniędzy do PayPal i Gearbest odpisał że mi odda cała kwotę. Teraz będę czekał do 30 dni bo tyle schodzi zwrot na kartę. Jeszcze napisali że jak jednak do mnie paczka przyjdzie to żebym dał im znać
  • Odpowiedz
@piotrek2oo9:
Mnie po dobroci kasy lub ponownej wysyłki nie chcą przyznać.
Ponownie przedłużyli do 6 czerwca, co daje dokładnie 101 dni.
Oczywiście utrzymują że paczka jest tuż, tuż, prawie ją widać...

Thank you for ordering with Gearbest.

We do really hope you can receive your package in the shortest time, however, these unpredictable factors such as customs, remote locations, peak shipping periods, Holidays and Festivals, inclement weather, and operational issues are
  • Odpowiedz
@piotrek2oo9:
Pewnie że nie ładnie. Znalazłem ostatnio info o tym że lotniskoBUD a raczej cargo jest w przebudowie. Nowe magazyny, drogi komunikacyjne itp.
Jeśli to jest powodem tego przestoju to i tak gearbest powinien o tym poinformowac, a nie ściemniać że wszystko idzie i wklejač standardowe formułki jakby opóźnienie było tygodniowe.
I za to mam pretensje
  • Odpowiedz