Wpis z mikrobloga

via Android
  • 1
@lilskii #ubereats. Zgłosiłem problem z jakością zamówienia to odpisali ze im przykro i że dziękują za poświęcony czas i że nie muszę dalej odpisywać. Ale odpisałem, że liczę na zwrot pieniędzy i od wczoraj cisza. Pewnie ta pierwsza wiadomość to był automat.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 51
@antarct: przeciez to sie do sanepidu na zgloszenie kwalifikuje. Powinni im r--------l kontrola zrobic. Ja bym nie odpuscil tak latwo. Trzeba sie szanowac. Ciekawe ile osob nie zauwazylo i zjadlo
  • Odpowiedz
via Android
  • 19
@Akirra myślę że, niestety, teraz to Sanepid inne służby mają ważniejsze rzeczy do roboty.
Pizzeria Piratto na fb ma wyłączone oceny, mój komentarz pod jednym z postów usunęli.
Na szczęście są jeszcze opinie Google :)
  • Odpowiedz