Wpis z mikrobloga

@CptYolo: ten sam kolor co mój :) Michelin Ankee Wild so spoko, motoz adventure tractionator też sa fajne.
Btw ,a lekki offroad to nadadzą się nawet te co masz. Zabawa zaczyna się jak jest błoto czy piach.
I nie daj się namówić na Heidenau K60 Scout.
@Anakee: Jeden z ładniejszych kolorów ( ͡° ͜ʖ ͡°) . A co do opon to już wiem, że obecne średnio spisują się na piachu i błocie. W mojej okolicy budują A2 także nie brakuje tu terenu. Ogólnie to pierwsza moja dłuższa jazda tym motocyklem od kąd go mam i zapowiada się że jest to strzał w 10 jeśli chodzi o moje wymagania :)
@bocznica: No i pewnie te zamówię, tylko niech wirus trochę przeminie. Umiejętności powiedzmy, że jakieś tam mam ale zdecydowanie potrzebuję doświadczenia. Wcześniej miałem lżejsze motocykle, i niższe. Przydało by mi się +10cm żeby w pełni komfortowo poruszać się w terenie ( ͡º ͜ʖ͡º)
@CptYolo: A tak na poważnie zależy w jaki teren wjeżdżasz. Jeśli są to drogi szutrowe i Leśno/polne to spoko.
Trzeba mieć duże umiejętności aby sprawnie jeździć po "piaskowniach" i błotach.
Dla mnie to jest kompletny bez sens. Motocykl ważący 220kg!!! każdy błąd może sporo kosztować zdrowia i w kieszeni.
moja ST waży z lekka 280kg i daje radę w terenie


@NaMoment: Nie nie daje radę. Abbo jesteś zawodnikiem z czołówki polskiej w cross country (w co wątpię) albo się tobie wydaje że jeździsz w terenie. Szutry i leśne/polne drogi lub trochę piach to nie teren.
Tenera nie ma zbyt dobrych zawieszeń w teren zresztą ona nic nie ma dobrego w teren.
Mówiąc że ST daje radę w terenie to tak
@Shathann: ze takie fajne, uniwersalne, ze na długo starczają itp. Na asfalcie bez szału, na mokrym potrafią się ślizgnąć, w piachu dupa, w błocie dupa. K60 nadaje się tylko jak jedziesz w dłuższa trasę (tył potrafi wytrzymać 20kkm), gdzie jest sucho i kamieniści.