Wpis z mikrobloga

#allegro Czemu allegro nie nalicza też kosztów najtańszej przesyłki podczas zwrotu towaru, korzystając z opcji zwrot towaru na ich stronie? Wg prawa sprzedający musi zwrócić koszt towaru plus najtańszą możliwą formę przesyłki jaka była dostępna przy zakupie.
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@PanHagrid: No ja już raz tak zwracałem i musiałem wysyłać maila do sprzedawcy i upominać się o zwrot dodatkowych kosztów. Wysłał, ale nie chcę drugi raz to robić, bo powinno być to załatwione w allegro. Dlatego teraz zwrotu dokonałem poza systemem allegro, aby uniknąć takiej sytuacji. I tam podałem prawidłową kwotę z wysyłką.
  • Odpowiedz
@PolishDoomer: jeśli jesteś konsumentem i kupiłeś przedmiot u przedsiębiorcy, masz obowiązek odesłać towar w ciągu 14 dni od daty przesłania oświadczenia, a sprzedający w tym samym czasie powinien zwrócić Ci wpłaconą kwotę (cenę przedmiotu oraz koszt wysyłki).
  • Odpowiedz