Postawa play znanej jako P4 SP Z O. O. KRS: 0000217207 NIP: 9512120077 REGON: 015808609 Warszawa 02-677 Taśmowa 7 została bez zmian, czyli dalej nie chcą na ten temat rozmawiać i udają że sprawy nie było.
Ogólnie od ostatniego wpisu "niezawodna centralka play" dawała częściej dupy niż nie jedna pani spod latarni, skutkiem czego mój sklep internetowy otrzymał kilka negatywnych opinii na różnych portalach związanych tylko i wyłącznie z brakiem odbierania telefonów.
Co do doradców biznesowych to dowiedziałem się też, dlaczego tak często się zmieniają i dlaczego nikt nie chce mnie obsługiwać. Okazało się, że im więcej reklamacji składasz (warto przypomnieć, że za każdą złożoną reklamację telefonicznie jest dodatkowa opłata), tym mniejszą premię ma Doradca Biznesowy, skutkiem czego rezygnują oni z "problematycznych klientów" bo hajs się nie zgadza i rankingi lecą im w dół. Jako że jakość świadczonych usług przez play jest o kand dupy rozbić to nawet im się nie dziwę, bo muszą coś jeść a randomowy typ, którego nawet nie znają z widzenia, jest tylko cyferką psującą statystkę. Chociaż doradcy biznesowi play mogliby mieć trochę godności i rozumu człowieka, żeby nie sprzedawać tego syfu pod własnym nazwiskiem.
Ogólnie trzeba pogratulować playowi takiego prokonsumenckiego rozwiązania, ponieważ dzięki niemu mogą sprzedawać niedziałające usługi i nawet się tym nie przejmować, bo jak wpada za dużo reklamacji, to można przecież olać typa i włączyć procedurę zmiany doradcy biznesowego, która trwa zazwyczaj około kilku tygodni do miesiąca. Dzięki takiemu procesowi klient biznesowy play ma możliwość przemyślenia swojego zachowania i zaprzestania składania reklamacji, bo inaczej nie będzie się miał nawet z kim porozmawiać. A jak nie przemyśli to narka i płać dalej, bo inaczej naślemy na ciebie komornika i wpiszemy do krajowego rejestru dłużników, żeby ci uwalić biznes.
- Dobra pomarańcz, do brzegu bo tylko płaczesz w internecie a nic nie robisz.
A tutaj niespodzianka, idziemy do sądu!
Aktualnie sprawa wygląda tak, że zerwałem wszystkie umowy i przeniosłem się do Orange, a kancelaria prawnicza na dniach wyśle pozew na kilka set tysięcy pln odszkodowania za nie dotrzymanie warunków umowy i spowodowanie strat w mojej spółce. Wspomnę, tylko że play też nie był uprzejmy odpisać mi na kilka reklamacji, w których wprost pisałem, że żądam odszkodowania na kilkanaście tysięcy pln a według prawa telekomunikacyjnego brak odpowiedzi przez 30 dni oznacza akceptacje reklamacji i roszczeń w niej zawartych ( ͡°͜ʖ͡°)
To jak @play_polska może zrobimy jakiś strim z sali sądowej? Oszczędzicie na jutuberach i zapewne zrobicie sobie wspaniałą reklamę!
Ps czekam na waszą notę obciążeniowa, żeby zacząć całą zabawę ( ͡°͜ʖ͡°)
Zdjęcie żeby nie było że ściemniam z tymi kartami.
@Chcesz_Pomarancze: GooooD JoooooB dołączam się do stwierdzenie pierdo....ie się @play_polska i życzę wygranego procesu, a no i czekam na streeam z niecierpliwością sam go nagram i wrzucę na fejsa z całą wykopową historią
@Chcesz_Pomarancze: phreakerzy ruchaja polska telefonie jak @kleboldswaifu klienci - nic na to nie poradzisz, jak ktos chce ci dopiec to to zrobi bez problemu a dostawca #!$%@? zrobi bo nic nie potrafia
@Chcesz_Pomarancze: ogólnie to gardzę play jak cholera ale życzę szczęścia w polskim sądzie z procesem o utracone korzyści. Wiem że każda kancelaria się tematu podejmie bo sprawa będzie się ciągnęła latami a hajs za godzinę wpada, co nie zmienia faktu że z doświadczenia wielu mi bliskich osób, które są prawnikami takie tematy są nie do udowodnienia.
Niemniej życzę szczęścia i dawaj znać o rozwoju wydarzeń.
@Chcesz_Pomarancze: Prawidłowo, oby Ci się udało wywalczyć swoje w sądzie i tego Ci życzę ;) I powodzenia z nowym usługodawcą ;) Nie jestem klientem biznesowym a indywidualnym ale zauważyłem poprawę jakości świadczenia usług po przejściu z Play i innych operatorów korzystających z ich infrastruktury na innego dostawcę. Tak czy siak powodzenia i trzymam kciuki! Wołaj jak będzie nowe info :)
@kamtag bo zawsze lepiej jest być na zasięgu swojego opa, niż tego, który Ci robi łaskę. Zawsze mnie rozwala to, że przy większej imprezie do ludzi z pluja się nie da dodzwonić, a w żółtym kartoflu mi nawet internet jeszcze działa...
@Chcesz_Pomarancze: @TAKATA_: ja mam problem z Play bo naliczyli mi opłaty za korzystanie z internetu w kraju w którym nigdy nie bylem - i to 260 zł za 7 mb... Reklamacji nie uwzględnili bo wysłali mi SMS... Na modem od internetu xDDDD
Czego się spodziewać, w moim przypadku Play nie potrafił rozwiązać nawet prostej rzeczy jak ta która mi się przytrafiła - przekładając kartę z telefonu do routera LTE w routerze działa tylko 3G. Co najśmieszniejsze jest to router z ich salonu brandowany ich logiem:D Robiąc tak z kartami innych sieci router działa jak należy...
@TAKATA_: Każdy chłop swego konia chwali ( ͡°͜ʖ͡°) ja na LTE od playa na prawie, że wiosce nie narzekam, a testowałem u siebie różnych operatorów nim zdecydowałem się na playa. (technicznie: jakiś stary netgear lte cat.6 i ok 0.8-1km od nadajnika)
@Chcesz_Pomarancze: przeczytałem Twoje wpisy, komentarzy już mi się nie chciało. Stąd sorry, jeśli pytanie już było lub jest głupie xd 1. Czy numer na który kontaktował się play był "za wirtualną centralką" lub ta usterka mogła mieć wpływ na próby kontaktu z ich strony? 2. Próbowałeś ich nagrać? Miałbyś dowody, że reklamację były składane. Dla zasady, na wstępie możesz ich uprzedzić, że rozmowa jest nagrywana. Czasem tak robię xd Oczywiście
Kolejna aktualizacja mojej reklamacji z 29 listopada 2019 roku którą @play_polska postanowił przemilczeć.
Dla przypomnienia: Ostatni wpis na mirko , Pierwsze wykopalisko o tym jak wyłączyli mi usługi
Postawa play znanej jako P4 SP Z O. O. KRS: 0000217207 NIP: 9512120077 REGON: 015808609 Warszawa 02-677 Taśmowa 7 została bez zmian, czyli dalej nie chcą na ten temat rozmawiać i udają że sprawy nie było.
Ogólnie od ostatniego wpisu "niezawodna centralka play" dawała częściej dupy niż nie jedna pani spod latarni, skutkiem czego mój sklep internetowy otrzymał kilka negatywnych opinii na różnych portalach związanych tylko i wyłącznie z brakiem odbierania telefonów.
Co do doradców biznesowych to dowiedziałem się też, dlaczego tak często się zmieniają i dlaczego nikt nie chce mnie obsługiwać. Okazało się, że im więcej reklamacji składasz (warto przypomnieć, że za każdą złożoną reklamację telefonicznie jest dodatkowa opłata), tym mniejszą premię ma Doradca Biznesowy, skutkiem czego rezygnują oni z "problematycznych klientów" bo hajs się nie zgadza i rankingi lecą im w dół. Jako że jakość świadczonych usług przez play jest o kand dupy rozbić to nawet im się nie dziwę, bo muszą coś jeść a randomowy typ, którego nawet nie znają z widzenia, jest tylko cyferką psującą statystkę. Chociaż doradcy biznesowi play mogliby mieć trochę godności i rozumu człowieka, żeby nie sprzedawać tego syfu pod własnym nazwiskiem.
Ogólnie trzeba pogratulować playowi takiego prokonsumenckiego rozwiązania, ponieważ dzięki niemu mogą sprzedawać niedziałające usługi i nawet się tym nie przejmować, bo jak wpada za dużo reklamacji, to można przecież olać typa i włączyć procedurę zmiany doradcy biznesowego, która trwa zazwyczaj około kilku tygodni do miesiąca. Dzięki takiemu procesowi klient biznesowy play ma możliwość przemyślenia swojego zachowania i zaprzestania składania reklamacji, bo inaczej nie będzie się miał nawet z kim porozmawiać. A jak nie przemyśli to narka i płać dalej, bo inaczej naślemy na ciebie komornika i wpiszemy do krajowego rejestru dłużników, żeby ci uwalić biznes.
- Dobra pomarańcz, do brzegu bo tylko płaczesz w internecie a nic nie robisz.
A tutaj niespodzianka, idziemy do sądu!
Aktualnie sprawa wygląda tak, że zerwałem wszystkie umowy i przeniosłem się do Orange, a kancelaria prawnicza na dniach wyśle pozew na kilka set tysięcy pln odszkodowania za nie dotrzymanie warunków umowy i spowodowanie strat w mojej spółce. Wspomnę, tylko że play też nie był uprzejmy odpisać mi na kilka reklamacji, w których wprost pisałem, że żądam odszkodowania na kilkanaście tysięcy pln a według prawa telekomunikacyjnego brak odpowiedzi przez 30 dni oznacza akceptacje reklamacji i roszczeń w niej zawartych ( ͡° ͜ʖ ͡°)
To jak @play_polska może zrobimy jakiś strim z sali sądowej? Oszczędzicie na jutuberach i zapewne zrobicie sobie wspaniałą reklamę!
Ps czekam na waszą notę obciążeniowa, żeby zacząć całą zabawę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Zdjęcie żeby nie było że ściemniam z tymi kartami.
#play #playdlafirm #oszukujo #afera
Powodzenie w walce z tym czymś. Zadawaj relacje :)
jestem w Play od 2007 roku xD przydalo by sie zmienic to gowno XD
@Chcesz_Pomarancze: Wołaj dalej! Jazda z oszustami!
Powodzenia!
Niemniej życzę szczęścia i dawaj znać o rozwoju wydarzeń.
(technicznie: jakiś stary netgear lte cat.6 i ok 0.8-1km od nadajnika)
1. Czy numer na który kontaktował się play był "za wirtualną centralką" lub ta usterka mogła mieć wpływ na próby kontaktu z ich strony?
2. Próbowałeś ich nagrać? Miałbyś dowody, że reklamację były składane. Dla zasady, na wstępie możesz ich uprzedzić, że rozmowa jest nagrywana. Czasem tak robię xd
Oczywiście