Wpis z mikrobloga

@Dwep: ale syf. Wysyłają klientowi swoją ulotkę mówiąca że:
- nie potrafią się dogadać z kontrahentami
- są frajerami bo otrzymują produkt niezgodny z umową i za niego płacą
- są gigacebulą bo używają materiałów z błędami zamiast puścić do druku nowe ulotki i nie pajacować, to nie są duże kwoty
- nie mają oporów przed tym żeby kogoś publicznie obsmarować co jest bardzo nieprofesjonalnym zachowaniem
- nie dbają o to
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@xhxhx:
-Niby jak ten projekt miałby być składany w drugą stronę? Przecież wtedy linia falcu (złamania) przebiegałaby przez środek grafiki i tekstu.
-Duża część drukarni internetowych pobiera opłatę z góry, przez serwisy typu payu, dotpay itp. Tak więc po otrzymaniu wadliwego towaru jesteś skazana na łaskę drukarni co do rozpatrzenia reklamacji. Przypuśćmy że drukarnia nie uznaje reklamacji, choć uważasz, że to ich wina. Chce Ci się latać po sądach dla marnych
@lesny-demon: ja nie bronię drukarni ani nie mam zdania bo nie ja to robiłam, nie wiem co tam się odwaliło i mnie to nie obchodzi, tylko krytykuję zachowanie tej firmy pod kątem klienta końcowego bo takie coś nigdy nie powinno trafić do kogoś kto kupuje u nich i mówię co napisała drukarnia.
@lesny-demon: myślę że podświadomie się to czuje. Są nawet badania psychologiczne nt. tego jak odbieramy ludzi, którzy obgadują innych. Wynik jest bardzo słaby: słuchacz konotuje sobie wszystkie te negatywne rzeczy z osobą, która akurat mówi ( ͡° ͜ʖ ͡°) https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/9569648 Dlatego ostatnie co bym robiła w ramach "marketingu" to obsmarowywanie innych.
* Najwidoczniej nie działa to w polityce ( ͡°( ͡° ͜ʖ(
pracowałem kiedyś w drukarni Chroma i wiem jak to jest, w 90% to wina klienta. I aby się upewnić zapytajcie tego Pana z Krol Net - właściciela ulotek czy zamawiał ulotki falcowane czy w całości nie zginane. Jeśli przygotowany projekt zamówił bez zginania to często błedem klienta jest że dwie strony mają taki sam układ, a w tym przypadku druga powinna być programowo obócona o 180 stopni. Co innego jeśli klient zamawia