Wpis z mikrobloga

@e__e: nie, morele nie jest oficajlnym dystrybutorem, nie ma telefonow od abc data, ingam itd.
Sprawdzpo imei na jaki rynek sa te modele, ale nie liczylbym na oficjalna gwarancje i serwis.
  • Odpowiedz
@e__e: mistrzu, a co ci z paragonu? Paragon rownie dobrze moze ci wystawic janusz, ktory kupil telefon na gearbest i sprzedaje ci go 200zl drozej.

Dystrybutor kieruje sie taka logika:
Sprowadzajac marke xiaomi do Polski, zainwestowal w centra serwisowe, w sklepy stacjonarne, sprowadza telefony bezposrednio od xiaomi, ma od nich rowniez czesci do serwisowania, jest zwiazany umowami handlowymi. Do tego oczywiscie placa podatki, cla i cala reszte zeby to dzialalo legalnie w Polsce.

Nieoficjalna dystrybucja, to czesto zakup telefonow bezposrednio z Chin, z pominieciem procedur celnych, podatkow itd. Stad tacy dystrybutorzy oferuja nizsze i bardziej
  • Odpowiedz
@e__e: jak najbardziej obowiazuje, tylko podstawowe pytanie gdzie sprzedawca serwisuje i czy sie nie zwinie. Jesli to duzy sklep to nie powinno byc problemow, aczkolwiek przyklad proline i afery na wykopie pokazuje ze moze byc roznie.
Jesli to jakis maly sprzedawca, blizej nie znany, to moze sie okazac ze biznes jest 3-4 miesieczny, a potem typ oglasza upadlosc i zmienia nazwe i zaczyna "biznes" od nowa.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@PurpleHaze jeszcze raz mowie. Kupowałem w morele.net. W dodatku wszedłem na xiaomi auth i po wpisaniu imei pojawiają sie dokladnie te same info o dystrybucji. Czyli produkt jest orginalny, pytanie czy bedzie uznany przez serwis autoryzowany. Dzisiaj zadzwonie do CSS i zapytam.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
że gwarancja sprzedawcy ciągle obowiązuje. Każdy ze sprzedawców w UE ma taki obowiązek.


@e__e: nie ma żadnego obowiązku gwarancji, powielasz bzdury
  • Odpowiedz