Aktywne Wpisy
JonasKahnwald +114
Pisałem kiedyś, że spełniłem swoje marzenie ze studiów co do gamingowego PC. Tak właśnie wygląda, Aorus RTX 4090, R7800X3D. (ʘ‿ʘ)
#pcmasterrace #komputery #gry #chwalesie
#pcmasterrace #komputery #gry #chwalesie
Zielonykubek +463
Kiedy nie udało się straszenie, że mieszkań zabraknie, kiedy nie udały się artykuły o gniazdownikach, czas na kolejny temat #nieruchomosci
Nie wiem z czego to wynika, ale widocznie jest to jakieś ograniczenie technologiczne. Jest to ZNACZNIE gorsze niż niska liczba klatek na sekundę. Nawet w 30 fps opóźnienie JEDNEJ klatki byłoby dla mnie akceptowalne. A tymczasem na PS4 w niektórych grach opóźnienie jest absurdalnie wysokie. Przykład: nowsze gry z serii Tomb Raider. Od ruchu prawym analogiem do reakcji kamery mija obrzydliwie dużo czasu (myślę, że spokojnie ponad 200 ms w niektórych okolicznościach). Ale to samo jest też (tylko w trochę w mniejszej dawce) w wielu innych grach.
Zawsze jest dyskusja na temat 30 fps vs 60 fps, a tymczasem jak dla mnie pierwsze skrzypce gra właśnie input lag jeśli chodzi o odczucia z gry. Oczywiście fps i input lag to powiązane wartości w przypadku, gdy engine gry działa w taki sposób, że narzuca jakąś stałą liczbę klatek opóźnienia przy przetwarzaniu poleceń gracza. Wtedy 2x wyższy fps będzie oznaczał 2x mniejszy input lag.
#ps4 #pcmasterrace
Komentarz usunięty przez moderatora
@troloking Co ma do rzeczy frame time? Mylisz pojęcia. Moje obserwacje dotyczą zwykłego PS4.
@bauwan Może akurat trafiłeś na grę gdzie to nie jest aż tak widoczne. Albo jesteś mało czuły na to, tak jak ludzie, którzy nie widzą różnicy między 30 a