Aktywne Wpisy
Historycznygagatek +193
Wiecie co jest najgorsze? Chęć niesienia dobra w tym parszywym życiu i wielka, twarda pięść obcych ludzi na mojej gębie.
Ponad miesiąc temu ogłosiłam DARMOWĄ wycieczkę ze mną jako przewodnikiem górskim. Wytyczyłam autorską trasę, wyszukałam sponsora, który przygotował dla każdego uczestnika upominek w ramach propagowania czystości na szlakach. Wszystko to jak krew w piach. Początkowo uczestników zgłosiło się ponad 15, liczyłam na fajną zabawę bo zgłosili się również dorośli z dziećmi. Uprzedzając pytania- wycieczka miała być darmowa bo celem była promocja regionu i historia miejsc zapomnianych w Górach Sowich.
Fajnie? NIC, K---A, BARDZIEJ MYLENGO. ¯\(ツ)/¯
Do
Ponad miesiąc temu ogłosiłam DARMOWĄ wycieczkę ze mną jako przewodnikiem górskim. Wytyczyłam autorską trasę, wyszukałam sponsora, który przygotował dla każdego uczestnika upominek w ramach propagowania czystości na szlakach. Wszystko to jak krew w piach. Początkowo uczestników zgłosiło się ponad 15, liczyłam na fajną zabawę bo zgłosili się również dorośli z dziećmi. Uprzedzając pytania- wycieczka miała być darmowa bo celem była promocja regionu i historia miejsc zapomnianych w Górach Sowich.
Fajnie? NIC, K---A, BARDZIEJ MYLENGO. ¯\(ツ)/¯
Do
Thiocomaster +43
Piszczy falownik, zmiana "wysokości" dźwięku wynika ze zmiany częstotliwości przełączania tranzystorów, a ta spowodowana jest koniecznością zmiany prędkości lokomotywy.
Przeważnie stosuje się co najmniej 3 zakresy częstotliwości dla prędkości <20; 20-40 i >40 km/h. Częstotliwości od 3kHz do około 6 kHz (zakres bardzo słyszalny dla ludzkiego ucha). Można uniknąć tego piszczenia zwiększając tę częstotliwość kilkukrotnie, ale to obecnie niepotrzebnie zwiększa koszt falownika, więc mało kto się na to
@czyznaszmnie:
mówienie że coś takie jest "nieanukowe" jest nienaukowe samo w sobie
to jest