Wpis z mikrobloga

#automatyka #infromatyka #robotyka #plc
Jestem młodym programistą sterowników PLC (lvl24) i szukam kogoś kto "zjadł na tym zęby" (jest guru w tym temacie). Nie mam pytań technicznych raczej potrzebuje rozmowy o drodze rozwoju z kimś kto osiągnął w tym sukces. Wiem, że to może dziwnie brzmieć ale pomyślałem że zapytam.
  • 34
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Marek1991: Nawet będąc średniakiem zarobi w IT lepiej w sto razy lepszych warunkach niż jako wybitny automatyk. O dużej konkurencji mówią w IT mówią Ci, co chcą się pocieszyć. Ssanie na rynku pracy jest nieporównywalne z automatyką, wystarczy wejść na pracuj.pl. Dostań się gdziekolwiek jako junior i potem z górki.
  • Odpowiedz
@Wegrzynski: nie sądzę. Rynek juniorów jest zepsuty m.in przez bootcampy i samouków, a on nawet nie ma studiów IT. Żeby dostać się gdzieś na juniora to trzeba wysłać 100 CV. Poza tym zanim zacznie ogarniać oprogramowanie to musi dużo czasu spędzić na nauce
  • Odpowiedz
Poza tym zanim zacznie ogarniać oprogramowanie to musi dużo czasu spędzić na nauce

@Marek1991:

Tak samo zanim zacznie zarabiać przyzwoite pieniądze w automatyce, będzie startował od 2k netto w UR albo garował na delegacjach.
I w sumie jak już siedzi na końcu świata w hotelu, to równie dobrze może się spiąć i uczyć programowania IT inwestując
  • Odpowiedz
I w sumie jak już siedzi na końcu świata w hotelu, to równie dobrze może się spiąć i uczyć programowania IT inwestując w przyszłość.

@eeemil: Przecież siedząc na delegacjach na końcu świata zarabia się dobrą kasę. Jak się jest ogarniętym to po roku, półtorej można liczyć na kwotę pięciocyfrową w polskiej firmie. No dobrze, to niech startuje do IT tylko żeby potem płaczu nie było o #!$%@? rynku juniorów.
  • Odpowiedz
Przecież siedząc na delegacjach na końcu świata zarabia się dobrą kasę.

@Marek1991:

Chodzi o to że ciężko całe życie latać po delegacjach.