Wpis z mikrobloga

  • 1
@Fyootec Stalowe tarcze każdego samochodu będą wyglądać podobnie po trzech tygodniach postoju pod chmurką. Tutaj ruda ma łatwiej bo wentylacja pomaga zatrzymywać wodę. Także ta słynna niemiecka jakość nie ma tu nic do rzeczy.

@spidero
  • Odpowiedz
raczej dziwnie, mi kazde tarcze przy nieuzywaniu rdzewialy jednolicie na calej powierzchni


@spidero: to są tarcze nawiercane, nic dziwnego że rdzewieją w taki sposób - otwory po pierwsze wpływają na strukturę stali, a w dodatku zbiera się w nich starty pył z klocków (zawierający często opiłki stali), woda i inny syf.

Raczej tutaj mamy już
  • Odpowiedz
@bidzej: Widziałem setki jak nie tysiące tarcz hamulcowych w różnych warunkach atmosferycznych, nigdy nie widziałem takich wżerów na tarczy hamulcowej i nie wmawiaj, że to zwykły "osad" rdzy który zniknie po kilku hamowaniach. Prawdopodobnie autor zdjęcia czyścił specyfikiem felgę czy może całe auto, nie wiadomo. Sama struktura korozji pokazuję z czym mamy do czynienia.
  • Odpowiedz
@bidzej: Jak widzisz jednak nie, jest to reakcja spowodowana środkiem do tak zwanego autodetailingu który amator użył i zbyt późno ogarnął temat, parę postów niżej jest również odpowiedź na ten sam post. Czego mogłem się spodziewać po przedstawicielu narodu który nie ma własnej motoryzacji?
  • Odpowiedz