Wpis z mikrobloga

Jadę sobie 70 w terenie zabudowanym (choć dwupasmowa krajówka z konstrukcyjną 90) i wyprzedzanie dwóch powolnych ciężarówek było za wolno dla pana z BMW X3
Podjechał pod dupę pewnie z myślą, że się teleportuję, albo że napełni mi pasek podtlenku azotu ale jakoś nie wyszło
No to mrugnął
Panowi z BMW gdy mruga to trzeba ustąpić.
Więc zgodnie z protokołem postępowania w takich wypadkach zwolniłem do 40, poczekałem aż wyprzedzą mnie ciężarówki na prawym pasie i zjechałem panowi z BMW.
Nie był zadowolony, nie wiedzieć czemu :(
#polskiedrogi #bmw
Ach, przy okazji dlaczego warto mieć SUVa - jak pod dupę podjedzie taki frustrat to nic nie oślepia, bo jego światła są na poziomie rejestracji xD
niegwynebleid - Jadę sobie 70 w terenie zabudowanym (choć dwupasmowa krajówka z konst...

źródło: comment_UFAUzfFN3zQvnOBTLIiu6ikNCP7amTjs.jpg

Pobierz
  • 72
  • Odpowiedz
Panowi z BMW gdy mruga to trzeba ustąpić.

Więc zgodnie z protokołem postępowania w takich wypadkach zwolniłem do 40, poczekałem aż wyprzedzą mnie ciężarówki na prawym pasie i zjechałem panowi z BMW.

Nie był zadowolony, nie wiedzieć czemu :(


@niegwynebleid: No to jesteś prawdziwym bohaterem, kierowca BMW na pewno zrozumiał co zrobił i już nigdy w życiu tak nie będzie jechał.
P.S. Mógłbyś w wolnej chwili rozwiązać też problem głodu i
  • Odpowiedz
wiesz, nie to, że długie są dla mnie zakazane - samemu mi się zdarzy raz na rok zaspać na lewym i z tyłu mi ziomek przypomina że spokojnie mogę zjechać

albo źle ocenię prędkość przy zmianie pasa i koleś ostrzega, że różnica jest taka że mam #!$%@?ć do siebie

ale mruganie gdy sznur aut wyprzedza ciężarówki i wymaganie tasowania się na centymetry jest zwyczajnie głupie


@niegwynebleid: Zgadzam się w 100%. Są
  • Odpowiedz
@niegwynebleid: mogłeś dać po hamulcach, BMW siedzące na zderzaku by się nie wyrobił, wzywasz bagiety, dostaje 400 zł mandatu, punkty karne za nie utrzymanie odpowiedniego odstępu, i swoje x3 do naprawy. Już ma nauczkę, jak będzie robić spine to powiesz ze coś wyskoczyło na drogę, ale dla bezpieczeństwa hamowałeś
  • Odpowiedz
Jadę sobie 70 w terenie zabudowanym


@niegwynebleid: czyli tobie wolno łamać przepisy? a "panowi" (jak można tak napisać?) nie wolno jechać 40 cm za twoim zderzakiem i mrugać?
hmmm, jest jedno określenie na takich jak ty - hipokryci
  • Odpowiedz
I bardzo dobrze, też tak jeżdżę 10-20 ponad to co mam na liczniku, czyli 5-10km/h realnie ponad limit. Trzymam się prawego pasa, ale jak wyprzedzam to zdarza i się o te 20 przekroczyć. Jak ktoś na S7 pomimo, że 140 jadę siedzi mi na zderzaku i mruga to jeszcze zwalniam do prękości przepisowej, bo nie dość, że muszę uważać na sytuacje przed sobą to jeszcze na tego debila z tyłu ( ͡
  • Odpowiedz
@Ropasiak: 200 koni w dzisiejszych czasach to żaden wyczyn, szybszych jest na pęczki - dobrze, że Ty jedziesz bezpiecznie i przepisowo, ale to co zrobił op nie było ani bezpieczne, ani przepisowe. Zagrał Sebie na nosie przy okazji wykazując się skrajną głupotą.
  • Odpowiedz
zwalniając? Nie dawałem po heblach tylko spokojnie wytraciłem prędkość.

Koleś jechał 40 cm ode mnie, ja dwójka dzieci w samochodzie.


@niegwynebleid: czyli jakby jemu ktoś w tyłek wjechał, to on zatrzymałby się na tobie i twoich dzieciach. Pogratulować...
  • Odpowiedz
Taa, jadąc 40 km/h na lewym pasie na ograniczeniu do 70 ściągasz na siebie zagrożenie.


@robertx: Czekaj czekaj, bo nie nadążam... Zmniejszenie prędkości podczas jazdy to powodowanie zagrożenia? xD

Ale przyspieszenie i wyprzedzenie TIRów na pałę to już nie? Interesujące xDD

Czyli muszę od dziś uważać na lewym pasie i jak tylko pojawi się ktoś za mną dawać w #!$%@?ę aby przypadkiem nie sprowadzać na siebie zagrożenia. Człowiek się uczy mondrych
  • Odpowiedz
czyli jakby jemu ktoś w tyłek wjechał, to on zatrzymałby się na tobie i twoich dzieciach. Pogratulować...


@Nieszkodnik: Yyy, no czyli unikajmy zmniejszania prędkości xDDD Wam się już Wykopki w głowach pier...i równo.
  • Odpowiedz