Wpis z mikrobloga

U mnie zgoła odmienne podejście do klienta.
Zamówione 2x duża pizza.
Przyjechało zamówienie, odebrałem, kurier pojechał.
Po 5-10min zatrybiłem, że jedno pudełko jest większe od drugiego... czyli przyjechała 1x duża i 1x średnia.

Wbijam na chata, załączyłem foto pudełek... -> pełen zwrot $ za tą brakującą dużą pizzę i 50% za tą średnią (wtf ?).
  • Odpowiedz
Ja za to miałam z glovo taką sytuację, że zamówiłam w jednej restauracji 2 dania, po jakimś czasie, dopiero jak kurier do nich przyjechał, to powiedział mi, że restauracja nie ma jednego z nich i jeśli chcę to żebym zamówiła ponownie, bo wszystko inne mają, restauracja mi to zamówienie anuluje. No to ok, po chwili przyszła anulacja, no to zamawiam znowu, coś innego.
To znowu, po pewnym czasie jak kurier przyjechał do
  • Odpowiedz
Mi glovo doliczył 2 zł do rachunku, bo "wg regulaminu ceny są zmienne". Jakoś w jednej pizzeri na miejscu mam te same ceny od pięciu lat, ale już podczas dowozu z glovo "przypadkiem" im się sypnęły dwie łyżki mąki więcej, a ty kliencie płać na nasze "sprytne" algorytmy dodatkowego zysku.

To było moje pierwsze i ostatnie użycie glovo. Od tej pory dzwonię tylko bezpośrednio do restauracji.
  • Odpowiedz
Glovo najlepsze jest gdy użyjesz kuponu np. 15 zł. Nie przywiozą zamówienia, oddadzą Ci kasę ale kuponu nie zwracają. Jak się upominasz to się wal.
  • Odpowiedz