Wpis z mikrobloga

@modzelem I super. Z tym, że w takiej Waw do objęcia strefą 30 jest spokojnie 80 procent wszystkich ulic. Tak jak właśnie jest często w zachodnich miastach. Wyjątek to powinna być obwodnica bez żadnych przejść i główne wylotówki typu Puławska gdzie powinno być 50 i wszystkie skrzyżowania z sygnalizacją świetlną.

Co do infrastruktury to zapomniał jeszcze dodać, że na zachodzie wiele skrzyżowań robi się wyniesionych.
@modzelem:
Dobrze, że materiał zwraca uwagę na różnice w infrastrukturze. Ale koleś twierdzi, że w Niemczech nie ma przejść dla pieszych na drogach z prędkością 50 km/h. A ja takie znalazłem (picrel). Tak więc ma rację, że przejść jest mniej. Jest dużo, dużo mniej ale to nie prędkość na jezdni je ogranicza a znaczenie miejsca. Są głównie przy szkołach i tego typu miejscach.

Brody widuję głównie na przejściach z sygnalizacją świetlną.
Pobierz janekplaskacz - @modzelem: 
Dobrze, że materiał zwraca uwagę na różnice w infrastruk...
źródło: comment_xXFGdmqhewOPaqnNddKCldYXrmZ9126a.jpg