Wpis z mikrobloga

#prawo #prawokonsumenckie #mediamarkt
Mirki reklamowałem hulajnogę w MediaMarkt...niestety z powodu świątecznego roztargnienia nie skorzystałem z tytułu rękojmi a z gwarancji()
Reklamacje złożyłem 18 grudnia, dziś tj. 21 stycznia dowiedziałem się że 18 stycznia została ona wysłana dopiero do serwisu, więc jeszcze ze 2 tygodnie poczekam- jednym słowem minął już ponad miesiąc i nadal nic...gdybym nie zgłosił się po sprzęt pewnie żadnej informacji bym nie dostał.
Ten syfiasty MediaMarkt broni się tym że "...wyłącznie pośredniczą w przekazaniu sprzęty..."(zapis ze zgłoszenia gwarancyjnego - tak wiem należy czytać co się podpisuje). Dodam że sprzęt brałem na FV.
Można z tym coś zrobić? Czy rzecznik konsumenta jest w stanie coś wskórać?
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

poczekaj aż Ci przyślą z naprawy.
Jak będziesz niezadowolony wciąć będziesz mógł skorzystać z rękojmi. jeżeli zawiadomiłeś sprzedawcę o wadzie bieg terminu do wykonania uprawnień z tytułu rękojmi ulega zawieszeniu. Art 539 § 3 KC
  • Odpowiedz