Wpis z mikrobloga

• 1
Jako, że nowy rok, nowy ja ( )
postanowiłem się wreszcie nauczyć grać na gitarze.

Chce zacząć na elektryku, żeby grać na słuchawkach i nie wkurzać sąsiadów ;) jestem kompletnie zielony.

1. Poleci która jakiś zestaw gitara + piec dla początkującego? Czy cena +/- 1000zl jest realna?

2. Będę grał tylko kostką na kciuk, da radę tym grać na dłuższą metę?

#gitara #gitaraelektryczna
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@4iv: czemu bedziesz grał tylko kostką na kciuk? nie masz palców? skąd mozesz wiedziec czym bedziesz grał?. a sprzęt..jak chcesz na słuchawkach to może nie piec a interfejs do kompa, taniej. a jak piec to taki który robi za interfejs, bedziesz mogl sobie puszczać podkłady.
  • Odpowiedz
@agablazej: z przyczyn zdrowotnych, jedna kostka jaka wchodzi w grę to ta na kciuk.
Co do interfejsu, na sluchawkach bede sie uczyl, ale nie koniecznie gral tak caly czas - stad piec.
  • Odpowiedz
@4iv: zestawu nie polecę, ale 1k spokojnie wystarczy. Co do kostki, graj czym Ci wygodnie i jak możesz. Nawet łatwiej się wybijesz już jako wirtuoz, bo to Cię wyróżni ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@4iv: samym kciukiem to tak dziwnie trochę, używa się tego jako dodatek do reszty palców, no ale lepszy rydz niż nic. a gitarki sobie pooglądaj w sklepach np thomann albo muziker albo jakimś innym w necie, i wybierz sobie te które ci się podobają wizualnie a potem się dowiaduj reszty. gitara się musi podobać, taką mam teorię :P
  • Odpowiedz
@4iv: samym kciukiem to tak dziwnie trochę, używa się tego jako dodatek do reszty palców, no ale lepszy rydz niż nic. a gitarki sobie pooglądaj w sklepach np thomann albo muziker albo jakimś innym w necie, i wybierz sobie te które ci się podobają wizualnie a potem się dowiaduj reszty. gitara się musi podobać, taką mam teorię :P
  • Odpowiedz