Wpis z mikrobloga

@Logeko: kek, nie umiecie wykonywać instrukcji o jakie was proszą i płaku płaku bo nie mozemy zamknać, no rób znalezisko zeby mozna bylo napisac bank xxx bad, a potem grzecznie trzymac w nim pieniążki
via Android
  • 1
@ja_kasztan jak nie przeczytałeś to nie komentuj, spełniłem wszystkie zalecenia, zrobiłem dużo więcej żeby sprawę załatwić, to nie moje konto, swoje mam w innym banku z czego się cieszę
via Android
  • 1
@EkspertPKO wraz z innymi członkami rodziny byliśmy w banku w sumie 6 razy, podczas pięciu z tych wizyt mieliśmy przy sobie akt zgonu, niestety nie przywołam dokładnych dat, chciałbym zaznaczyć tak jak napisałem w mailu: mi nie zależy żeby zamknąć to konto, to bankowi powinno zależeć, dodałem ten wpis żeby pokazać jak działa obsługa klienta
via Android
  • 1
@EkspertPKO odebrałem telefon od dyrektora lokalnej placówki, do którego dopiero dzisiaj dotarła moja reklamacja ;) mam umówione spotkanie poza kolejką w najbliższym terminie. Ogólnie chyba powinienem podziękować za załatwienie sprawy i przeprosić za trochę gburowate odpowiedzi ale tylko osobie podpiętej pod ten profil, bo reszta obsługi banalnej sprawy jest niestety tragiczna :(