Wpis z mikrobloga

Mirki nareszcie dobra informacja!

Pewnie zastanawiacie się ile zrobił @play_polska dla swojego klienta od 2016 roku w sprawie tego wykopaliska sprzed tygodnia?

Już wam piszę:

Nic. Zupełni nic. Null. 0

Co ciekawe dzwoniąc na infolinie w celu zgłoszenia awarii czy spytania się o status reklamacji, PLAY pobiera za to opłatę. W moim wypadku jest to 1.85pln za połączenie a dla ofert niebiznesowych 29gr/min.

Podsumowując: mam usługę która jest beznadziejna, jeszcze gorszą obsługę klienta niż była i jeszcze płace za składanie reklamacji.

Brawo @play_polska widać że jesteście firmą która wychodzi do klienta i dba o jego zadowolenie. Napisałem do was dzisiaj na ten specjalny fanpage który mi poleciliście we wpisie, z pytaniem kiedy planujecie podjąć kontakt ze mną. Odpowiedz nie jest już dla mnie zaskoczeniem i podzielę się screenem.

24/26 posiadanych numerów mogę już przenieść i to jest ta jedyna dobra informacja.
ChceszPomarancze - Mirki nareszcie dobra informacja!

Pewnie zastanawiacie się ile ...

źródło: comment_gKxQbUpqntJx4yFflQXnVKjcY2ppKsic.jpg

Pobierz
  • 85
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@sirKamlot: no widzisz ja swojego opiekuna miałem coś około 3 lat (teraz mam dwóch nowych którzy od miesiąca nawet nie zadzwonili się przedstawić). Nie wiem jak typ nawet wygląda i przy pierwszej lepszej awarii powiedział mi tyle że on nie może nic zrobić oprócz zadzwonienia na infolinię, a to przecież mogę zrobić sam. Poinformowałem go całej sytuacji i nawet nie poczuł się do tego na tyle żeby powiedzieć przepraszam. Powiedział
  • Odpowiedz