Wpis z mikrobloga

Mirki nareszcie dobra informacja!

Pewnie zastanawiacie się ile zrobił @play_polska dla swojego klienta od 2016 roku w sprawie tego wykopaliska sprzed tygodnia?

Już wam piszę:

Nic. Zupełni nic. Null. 0

Co ciekawe dzwoniąc na infolinie w celu zgłoszenia awarii czy spytania się o status reklamacji, PLAY pobiera za to opłatę. W moim wypadku jest to 1.85pln za połączenie a dla ofert niebiznesowych 29gr/min.

Podsumowując: mam usługę która jest beznadziejna, jeszcze gorszą obsługę klienta niż była i jeszcze płace za składanie reklamacji.

Brawo @play_polska widać że jesteście firmą która wychodzi do klienta i dba o jego zadowolenie. Napisałem do was dzisiaj na ten specjalny fanpage który mi poleciliście we wpisie, z pytaniem kiedy planujecie podjąć kontakt ze mną. Odpowiedz nie jest już dla mnie zaskoczeniem i podzielę się screenem.

24/26 posiadanych numerów mogę już przenieść i to jest ta jedyna dobra informacja.
ChceszPomarancze - Mirki nareszcie dobra informacja!

Pewnie zastanawiacie się ile ...

źródło: comment_gKxQbUpqntJx4yFflQXnVKjcY2ppKsic.jpg

Pobierz
  • 85
  • Odpowiedz
@Chcesz_Pomarancze: Archiwizuj wszystko co się da, łącznie ze screenami z panelu ze zgłoszeniem reklamacji.
W moim przypadku gdy termin 30 dni na rozpatrzenie reklamacji został grubo przekroczony i zacząłem robić dym, te dupki z srey skasowały reklamację z P24. Serio. Nie mamy pańskiej reklamacji i co nam pan zrobi? Mogłem złożyć reklamację na zniknięcie reklamacji.
Wynoś się z tej sieci ASAP i nigdy nie wracaj.
  • Odpowiedz
@Chcesz_Pomarancze: w sumie dzięki za tą wrzutkę miałem zamiar w ramach zmęczenia materiału i współpracy z orange przenieść swoje usługi do jakiegoś nowego operatora i prawdopodobieństwo że to miał być @play_polska było spore lubię takie strzały w stopę dzięki którym wybór i eliminacja najsłabszych ogniw jest prostsza
  • Odpowiedz