Wpis z mikrobloga

Kupiłem szczoteczkę Oclean Z1. Niestety nie mogę jej połączyć z aplikacją, bo przy każdej próbie wywala błąd "nie udało się nawiązać połączenia". Ktoś miał podobny problem i jakoś go rozwiązał? Telefon to Galaxy S10e jak coś. Szczoteczkę włączam, kiedy próbuje ją połączyć z telefonem rzecz jasna.

#kiciochpyta #xiaomi #oclean #ocleanz1 #szczoteczka #szczoteczkasoniczna #zeby #pytanie #pytaniedoeksperta #elektronika #chinskiecuda #gearbest
  • 32
@kacper3355: Miałem ten sam problem z Oclean X. Problemem okazał się....telefon. Z bliżej nieokreślonych przyczyn blokuje połączenie bluetooth albo go wyłącza, pomimo przyznanej autoryzacji. Na innym telefonie problem nie występuje wcale.
@beerkoff: Ok, potwierdzam dla kolejnych użytkowników, którzy napotkają podobny problem.

Zresetować ustawienia aplikacji, wyłączyć i włączyć BT, jeśli dalej nie będzie się szczoteczka chciała połączyć to wyłączyc i włączyć telefon.
Szczoteczka działa, własnie zaktualizowałem soft :)
@kacper3355: Ale usunąłeś dane aplikacji przez ustawienia? Ustawienia->aplikacje-> Oclean -> wyczyść pamięć podręczną i pliki aplikacji, odinstaluj apkę, zainstaluj raz jeszcze, wyłącz i włącz telefon i spróbuj ponownie