Wpis z mikrobloga

@Sytcoin: jeśli nie zależy ci na kabinie DOKA to Mitsubishi Fuso, konstrukcja ramowa do 3,5t można spokojnie zabudować plandeką anie #!$%@?ć się jak kurier wpieprzając wszystko przez drzwi.
Taka mini ciężarówka już bardziej.
@Tonari_Totoro: Własnie zależy mi żeby była paka w całości, typowy blaszak, jednak będzie tam trochę różnego sprzętu, więc bezpieczniej zostawić to gdzieś na noc jak będzie taka potrzeba niż tylko pod plandeką
@Sytcoin: Jeźdzę jumperem to samo co ducato 11r 380K przebiegu w jeździe miejskiej głównie pomieszanej z maksymalną prędkością na eskach. Nie do zajechania są te motory. Nic się nie psuje w zasadzie. Spalanie tylko w uj duże, gdyby to był mój prywatny i miał płacić za paliwo nigdy bym go nie kupił. Średnio wychodzi mi 11-12l ropy. Na samej esce to potrafi 17 spalić, wcale nie żartuje.

Mały protip bierz auto
@Sytcoin: 2.2 100KM skrzynia V, te ze skrzyniami z VI w ogóle się nie zbierają od dołu. Bo wieloma jeździłem i te z VI skrzyniami to jakaś tragedia jest w porównaniu z tymi z V. Tam gdzie tym z V normalnie możesz ruszyć i przeskoczyć, tak te z VI to zapomnij stój i czekaj. Tam 1 but i auto się tylko toczy nie przyspiesza, dopiero po paru sekundach, a ten z
@Sytcoin: Jakbym miał brać busa dla siebie to brałbym tylko benzyna plus LPG. Tylko, że mało takich jest. Ale Ducato 3.0 w benzynie i lpg fabrycznym nawet było. Na pewno koszta utrzymania mniejsze nawet jakby spalił 20L gazu. to masz 42zł, w kontraście do tych 60-90zł za 100km w ropie.