Wpis z mikrobloga

@Bolszoj: kupiłem raz takie za 25pln, jak jechałem to stojąc na nich (dupa nie na siodełku, nogi wyprostowane) jedna z nich ...się złamała xD Potem już kupiłem droższe, takie za 60 chyba i są do dziś. Nie wiem czy jest sens wydawać aż150pln, ale te najtańsze odpuść, serio.
@Stragan: to nie jest twój internet, żeby innych wyganiać ( ͡º ͜ʖ͡º)
A to co napisałem to nie bzdury, tylko odpowiedź na twoje bzdury, że "inne niż spd się nie nadają".
Dla większości rowerzystów spd to słaby wybór, bez względu na to ile kosztują. Zwłaszcza, że dobre platformowe kosztują mniej niż jeden używany but do spd.
Autor posta pytał o zwykłe i podał zakres cenowy do
Nie znam się ale pewnie te za 15zl są plastikowe i szybko się łamią, i przestają się kręcić na tej ośce co potem wpływa na zużycie energii wkładanej w kręcenie korbom. Te lepsze od 100zł są już z jakiegoś metalu, są trochę mniejsze(smuklejsze) bardziej wytrzymałe i na lepszym łożysku*(?) #!$%@? co za pytanie! Przecież wszystko dookoła nas co nas otacza można kupić w 3 wersjach- najtańsze chińskie plastikowe które defacto nie spełniają
@wykopyrek: Coś mi się wydaje że się naczytałeś głupot w internecie i teraz powtarzasz. Po pierwsze primo bombel żadne nie są lepsze ani gorsze, lepszy czy gorszy wybór czy jakkolwiek to nazwałeś - jest to preferencja danej osoby.
Cena jest również bzdurą bo w Decathlonie buty plus pedały SPD kupisz za tyle co dobre platformy.

@Bolszoj Różnica jak napisał ktoś poprzednio - zwykłe pedały od mtb różnią się - rozmiarem (są
Coś mi się wydaje że się naczytałeś głupot w internecie i teraz powtarzasz.

Czy chcesz powiedzieć, że na pedałach SPD można spokojnie pociskać w zwykłych butach nie-sportowych? Jeśli tak, to faktycznie jest to dla mnie nowe.

Po pierwsze primo bombel

Tata? ( _)

żadne nie są lepsze ani gorsze, lepszy czy gorszy wybór czy jakkolwiek to nazwałeś - jest to preferencja danej osoby.

No, po pierwsze to był skrót