Wpis z mikrobloga

Making of sławnej reklamy Alfy Romeo na publicznym lodowisku.

Na szybko przetłumaczone:
Co umożliwiło jej nakręcenie bez żadnych efektów specjalnych, sztuczek montażowych czy komputerowej obróbki?
Zupełnie nowy aktywny system Q4 elektronicznie sterujący dystrybucją mocy dla każdego koła i osi napędowej w celu maksymalizacji kontroli nad pojazdem i dystrybucji mocy - natychmiastowo reagujący na zmianę warunków jazdy. Zaprogramowany przez Alfę układ sterujący o nazwie chassis domain control zintegrowany jest z każdym elementem układu napędowego oraz aktywnym zawieszeniem w celu optymalizacji dystrybucji mocy i znalezienia złotego środka pomiędzy doznaniami z jazdy osiągami i kontroli nad pojazdem.
- super precyzyjny układ kierowniczy o sportowym przełożeniu natychmiastowo reagujący na polecenia kierowcy - niedościgniony w tej klasie pojazdów.
- unikalna lekka konstrukcja zawieszenia umożliwiająca zmniejszenie masy resorowanej do minimum oraz zapewniająca maksymalną styczność kół z nawierzchnią podczas każdego manewru i w każdych warunkach- pozwalająca kierowcy lepiej czuć samochód podczas jazdy i zwiększająca precyzję prowadzenia wprowadzając niedoścignione uczucie przewidywalności lekkości i łatwości prowadzenia.
- optymalny rozkład masy - 50:50 między przednią a tylną osią wprowadzający neutralne zachowanie się samochodu w poślizgu

Wsumie można by uznać to za jakieś marketingowe #!$%@? jak w przypadku szkopskich 'das autów' ale wystarczy się wybrać na jazdę próbną by stwierdzić że to wszystko święta prawda:)
#alfaholicy #alfaromeo #forzaitalia #italiancars #samochody #motoryzacja #carboners
ArpeggiaVibration - Making of sławnej reklamy Alfy Romeo na publicznym lodowisku.

...
  • 10
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@ArpeggiaVibration: Szkoda tylko że nie można ESP wyłączyć :'(. Takich bączków cywilną wersją nie zrobisz. Ale jeśli chodzi o trzymanie drogi, czy to suchy czy śnieg to chyba tylko xdrive może się równać. Mega napęd. Kawał dobrej roboty - szkoda że te durnie nigdzie się tym nie chwalą.
  • Odpowiedz
@michau6211: bączków może nie ale tyłkiem da się dość łatwo pozamiatać i pojechać bokiem w zakręcie w kontrolowanym poślizgu nawet wersją Q4 :) Dopiero przy większym wychyleniu tyłka wkraczają systemy.
ESP da się wyłączyć w Quadrifoglio w trybie Race - ale mało osób wie że jest dwustopniowe. Normalne włączenie go jeszcze bardziej uśpi systemy niż w trybie Dynamic - by kompletnie wyłączyć ESP/ASR trzeba tryb Race przytrzymać parę sekund aż do
  • Odpowiedz
@panicze: pewnie nic dzięki niej nie sprzedadzą bo nigdzie nic nie leci i przeciętny szary lud o tych samochodach nic nie wie. Nawet jakby przecena była 50 procent to by woleli 4 raży droższe bardzo dobrze opakowane i zareklamowane kompletne dziadostwo - case study Apple czy większość niemieckich marek :) Doskonały PR to nie to samo co doskonały produkt.
  • Odpowiedz
@michau6211: Jak wrażenia z użytkowania Veloce? Robię do niej przymiarki ale jakoś nie jestem turbo przekonany. Nie miałem tez okazji się jeszcze przejechać. Daj znać jak ta fura się sprawdza z perspektywy użytkownika :)
  • Odpowiedz
@michau6211: Alfą nie miałem okazji jeszcze. Na co dzień latam Jaguarem XE 200KM i uwielbiam ten samochód za to jak się prowadzi i jaki ma elastyczny silnik. Mam dofinansowanie w firmie na najem długoterminowy, który kończy się w maju. Jag wychodzi 2100 brutto i w tej cenie konkurencją w sumie jest tylko alfa veloce jak znajdę dobrą oferte albo flotowe BMW z którym mamy podpisaną umowę (318d bleech).
Stąd rozważania bo
  • Odpowiedz