Wpis z mikrobloga

Warto bawić sie w kilkuletniego dizla np. 1.6 tdi za ~30k? Widzę, że przebiegi ok. 150k średnio. Czy po takim nalocie nie zaczną wychodzić po kolei jakieś pierdoły? Troche się tego w sumie boje i rozważam głównie jakieś polo/citigo no ale dizelek kusi nie powiem.

#motoryzacja #samochody
  • 14
@vargemp: W każdym samochodzie będą zaraz pierdoły do robienia, jeśli 150k jest prawdziwe to jest nic, a małe przebiegi mają często auta powypadkowe, które potrafią stać nawet rok. Polo jeszcze rozumiem, ale citigo?
@vargemp: Ja 5 lat temu kupiłem 7 letnie tdi z przebiegiem 225k. Obecnie mam 335k i nic w silniku nie robiłem poza wymianą podkładek pod trzema wtryskami, bo był wyciek. To jak to będzie wyglądało w twoim przypadku zależy od stanu samochodu i trochę też od szczęścia.
@vargemp: @RRybak: jakie dwumasy przy 150kkm? xD czy wy jesteście normalni? Przecież 150kkm to praktycznie nowe auto, a nie wy już byście mu powazne naprawy robili, szczególnie w kilkuletnim aucie. Generalnbie t owiększość 1.6TDI z zachowu 150kkm ma po 2-3 latach, ale to inny temat. We firmie na fabrycznych dwumasach bez grubszych napraw latają 1.6 TDI z ponad 300kkm przebiegu. 150kkm to praktycznie nowe auto, przestańcie latać w obłokach, że
czy wy jesteście normalni?

@SpokojnyPan: w dupie byłeś gówno widziałeś. Zalecane dla sprzęgła to co 100k. Owszem, są takie co żyją i 300k. Sam dociągałem do 200k - nikt nie powiedział, że to jest jakiś ogromny przebieg, ale osobiście wiem, że to już się robiła mordęga - zwłaszcza na podjazdach.
Kolega pyta o okolice 150k, czyli równie dobrze może być więcej i POWINIEN mieć to na uwadze. To jak wygląda sprzęgło
@vargemp kumplu nie ma reguly.. ja 7 lat temu kupowalem 6letniego forda, zrobilem 100k km i nie musiałem nic wymieniac bo wszystko bylo zdrowe, a miał właśnie rzekomo 120k km przejechane. Wiadomo mozesz trafic, ze co chwile bedzie cos wychodzic i wtedy lipa. Nie ma reguly..
@vargemp: GRUBO odradzam silnik 1.6 TDI, konkretnie w Ibizie przedostatnim FL (2011 r.) - miałem 4 lata. Zawiódł w najważniejszym momencie - wyjeździe wakacyjnym - jechaliśmy 350 km lawetą. Wtryski.
Regeneracja 2500 zł. Montaż, adaptacja, programowanie 500 zł. Razem 3k. Za wciąż UŻYWANE qrwie piezoelektryczne gdzie pieprzą się cewki których siemens już nie wypuszcza nowych i jest kombinowanie. ¯\_(ツ)_/¯
dwumasy egry, turbiny i dpfy to są sprawy eksploatacyjne i turbina z