Wpis z mikrobloga

Po prawie 2 latach codziennej #jazdabuspasempowroclawiu w końcu mandat ( ͡° ͜ʖ ͡°) 100 zł i 1 pkt karny. Stanowczo było warto, oczywiście jeżdżę dalej, oszczędność na paliwie i czasie szacuję na kilkaset złotych na miesiąc, więc warto. Szerokiej drogi mireczki i widzimy się na buspasie. ( ͡ ͜ʖ ͡)
  • 110
  • Odpowiedz
Pewnie bali się go zatrzymać, bo jeszcze by się okazało że to jakieś ubery albo inna lewizna i trzeba by się babrać z udowadnianiem nielegalności :D Więc lepiej było olać

Kwintesencja Polski.
  • Odpowiedz
@cup12552: najbardziej bawia mnie komentarze ludzi, ktorzy nie znaja specyfiki wroclawskich buspasow i mysla ze robisz #!$%@? z logiki.
Drodzy @Der_urologe: @Yahoo_: @senseiharanaoko: @onuceSzatana: @Karbostyryl: ida buspasow jest szczytna i sensowna, tylko niestety nie zasze idzie to w parze z wykonaniem.
Jesli (tak jak ma to miejsce we Wroclawiu) z dwoch mocno obleganych przez auta pasow, wydziela sie jeden dla komunikacji miejskiej, to wygeneruje to potezne
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@cup12552: ja bym na twoim miejscu nie zachęcał do jazdy po buspasie, im więcej ludzi będzie to praktykować tym szybciej policja zacznie się interesować
  • Odpowiedz
@droid43210: akurat te przepisy mają sens, zapobiegają wypadkom. Buspasy poza zwiększaniem korków w mieście niewiele wnoszą.


Akurat największe korki to generują kierowcy aut osobowych, którzy muszą pchać się do centrum i zawsze jadą po jednej osobie w aucie, bo przecież ciężko umówić się np z kolegami z pracy żeby jeździć razem. I taki protip, w niektórych miastach jeśli w samochodzie osobowym jadą 4 osoby to możesz na legalu jechać buspasem.

Dodatkowo
  • Odpowiedz
@PurpleHaze u mnie w mieście jest to samo. Miasto chciało dofinansowanie na autobusy więc zrobili buspasy tam gdzie były 2-3 pasy ruchu, w ogóle nie analizując następstw takiego posunięcia. Od kilku lat są buspasy a nie wybudowano ani jednego pasa ruchu specjalnie pod buspas.

Urzędnicy którzy przyklepali pomysł z buspasami, jeżdżą do pracy samochodami i mają zapewnione miejsca parkingowe, nawet ci którzy pracują w ratuszu, który jest na rynku. Sami wożą się
  • Odpowiedz
@bartez_94 nie za bardzo rozumiem co to ma do mojej wypowiedzi. Kierowcy osobówek sami robią sobie pod górę, ale i tak będą twierdzić że to przez buspasy się miasta korkują. Fuck logic
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@lukaszzz: nie widzę w taxi żadnego carsharingu, to jest grupa uprzywilejowanych osób która zarabia pieniądze na specjalnych warunkach.
  • Odpowiedz
Po prawie 2 latach codziennej #jazdabuspasempowroclawiu w końcu mandat ( ͡° ͜ʖ ͡°) 100 zł i 1 pkt karny. Stanowczo było warto, oczywiście jeżdżę dalej, oszczędność na paliwie i czasie szacuję na kilkaset złotych na miesiąc, więc warto. Szerokiej drogi mireczki i widzimy się na buspasie. ( ͡ ͜ʖ ͡)


@cup12552: w sumie się zastanawiałem ile za to grozi ;P teraz będę
  • Odpowiedz
@lukaszzz: nie widzę w taxi żadnego carsharingu, to jest grupa uprzywilejowanych osób która zarabia pieniądze na specjalnych warunkach.


@gosvami: a jednak, rolą taksówki nie jest prywatny, jednoosobowy transport, a raczej wożenie każdego chętnego z punktu A do B. Autobusy też są uprzywilejowane bo mogą jeździć po buspasach?
  • Odpowiedz
@jutokintumi Twoje miasto jest generalnie nastawione bardzo pozytywnie do kierowców. Takiego nawału parkingów, dobrych dróg się tam nie spodziewałem.

Te wasze buspasy tak generalnie to są 1+1, prawda? Bo ja byłem z dwiema osobami i myślałem że to to co w USA i wbiłem na buspas xD
  • Odpowiedz
@PurpleHaze: zaraz. Urbanistyka Wrocławia to chyba podobna jak w Niemczech?
Tutaj da się Bus pasy robić a w Polsce nie?

Ja jako mieszkający w centrum czytaj starówce ponad 100k miasta w Niemczech gdzie zjeżdża się w weekend dodatkowo z 20k turystów bym w #!$%@? te wszystkie samochody. Ani nie mogę zaparkować bo mi ktoś zajmuje miejsce parkujac nielegalnie bo hehe 10€ kary to nic parkujac na starówce
Do tego korki się
  • Odpowiedz