Wpis z mikrobloga

czy jest tutaj ktoś kto zna się na #wedkarstwo ? chce zrobić tacie prezent na swieta i kupić mu jakieś rzevzy które umililyby i ułatwiłyby mu wędkowanie, ale nie orientuje się w tym aż tak dobrze
chciałabym kupić mu kołowrotek albo jakieś takje gadżety o których jeszcze nie wie ze mu się przydadzą :) myslamam tez o „spodniobutach” ale nie wiem czy jest to coś sensownego xD proszę o pomoc
tata łowi szczupaki, leszcze, plotki, okonie, z tego co wiem próbował metody „na koszyczek”, często łowi na zanęte i chyba potrzebuje czegoś do spinningu, ale jak mowilam, nie znam się na tym zbyt dobrze xD proszę o pomoc i doradzenia co byłoby dobrym pomysłem na prezent #niebieskiepaski #rozowepaski #ryby #prezent
  • 22
Przerabiałam temat. Jakie miasto? Z kołowrotkiem śliska sprawa, bo drogie i warto żeby tatko się wypowiedział odnośnie potrzeb. Może warto dogadać się ze sklepem, niech wydrukują ci bon podarunkowy. Po świętach rodzic sam ogarnie czego mu potrzeba. A sama, skoroś nie w temacie, to przydatne są pudełka na haczyki, spławiki, blaszki itp. i możesz zrobić mu zapas. A tata nie ma kumpla z którym łowi? Podpytaj.
@huzar88 @Amasugiru @justypl @Silikon Naprawdę chcielibyście dostać bon podarunkowy na Święta? Dla mnie byłoby to rozczarowujące, to jest jak sygnał, że komuś się nie chciało postarać. Łatwiej było kupić bon niż zrobić małe śledztwo... Zawsze wolę otrzymywać prezenty nawet lekko nietrafione, ale takie, po których widzę zaangażowanie obdarowującego, niż bon, który wprost mówi mi, że komuś się nie chciało myśleć. Największym prezentem jest czyjś czas, poświęcony na rozeznanie w temacie.
@awsedr Post wyżej piszę, co myślę o bonach. Jeśli podzielasz moje zdanie, to niżej dam ci parę wskazówek.