Wpis z mikrobloga

@MarcinAK12: V6 chyba nie jest za dobrym wyborem... Polecam 5.0 w Mustangu GT. Weźmiesz sobie w leasing jak 90% "posiadaczy" :) Jak chcesz kupić za gotówkę i potem nie wydać milijonów to polecam 2.3 ecoboost albo 5.0 z roczników >2015. Camaro jest w Polsce dużo trudniejsze do serwisowania i ogólnie droższe w utrzymaniu.
@MarcinAK12: Ja mam 3.7 w nowszej budzie i jeżdżę cały rok. Auto robi około 2k km miesięcznie (50:50 miasto:trasa) i średnie spalanie wychodzi 10.5l. Serwis taniocha. Jeśli jesteś z okolic Opola, to jest tu jeden z lepszych warsztatów w Polsce, więc o zaplecze serwisowe nie ma co się martwić.
@MarcinAK12: 3.7 nie było na europę, więc stany. Nie żałuję, bo eksploatacja jednak przy moich przebiegach zrobiłaby różnicę w kosztach. Jakbym tyle nie jeździł, to bym zdecydowanie żałował ;) Zaczyna brakować mocy po jakimś czasie.
@MarcinAK12: Camaro ogólnie słabe i awaryjne. W Mustangu 3.7 do spokojnej jazdy spokojnie wystarczy jak na nasze warunki, spalanie w trasie w okolicach 9L/100km (Mustang 2016). Ten starszy też powinien tak palić jak się nie będzie deptać. Z miastem średnia z 12L wyjdzie.