Wpis z mikrobloga

@damw o anulowaniu slyszalem, stad moj dopisek. A o praktykach zwlekania z naleznosciami to cos dawno temu mi sie o uszy obilo, jak mieli klopoty finansowe, nadal tak sie dzieje? Cos czuje w kosciach, ze tu nie bedzie inaczej i jutro beda mnie z przykroscia informowac...
A o praktykach zwlekania z naleznosciami to cos dawno temu mi sie o uszy obilo, jak mieli klopoty finansowe, nadal tak sie dzieje? Cos czuje w kosciach, ze tu nie bedzie inaczej i jutro beda mnie z przykroscia informowac...


@czynny_obserwator: te pozostałe akcje typu zwlekanie z płatnościami to normalna praktyka biznesowa tej gównianej firmy. Dorobili się prawie monopolu i sobie niestety pozwalają. Czytałem o tym artykuł może z pół roku temu
ja ostatnio zamówiłem 2 zestawy w promocji -50% na drugi. Najpierw rozdzielili zamówienia z racji, że jednoby przyjechało szybciej, po czym anulowali to drugie z przecenionym zestawem ¯_(ツ)_/¯


@royalimysz: Aż sobie zobaczyłem moje zamówienie, bo tez poinformowali o podziale, ale na szczęście dostałem potwierdzenie że druga paczka już w drodze :)