Wpis z mikrobloga

Nie polecam na Allegro konta użytkownika „sklep_oneplus”, którzy mają czelność zwać się oficjalnym dystrybutorem marki OnePlus w Polsce. Otóż z okazji black friday zakupiłem telefon OnePlus 7 Pro za 2464,15 zł. Cena niższa od rynkowej, ale chyba o to właśnie chodzi w black friday. Przeczytajcie oświadczenie otrzymane przez wszystkich użytkowników Allegro, którzy zakupili powyższy telefon. Mi żenadometr #!$%@?ło poza skalę. Takie są realia black friday w kraju z dukty i lepianki z wiecie czego. Mogłem kupić telefon z oficjalnej strony za niewiele więcej. Teraz mam zamrożone pieniądze, zepsuty humor i brak telefonu, na który polowałem przez cały black week.

#oneplus #afera #blackfriday #blackfrajer #allegro #januszebiznesu
light3n - Nie polecam na Allegro konta użytkownika „sklep_oneplus”, którzy mają czeln...

źródło: comment_hgkqlJQqqeswhI9wnrpel7CSJDOnD6F3.jpg

Pobierz
  • 270
  • Odpowiedz
Bo nie uważam za etycznie właściwe zmuszanie do realizacji umowy kogoś kto uważa tą umowę za krzywdzącą dla niego., albo za zawartą w błędzie.


@graf_zero: Jasne. Bo wystawianie sprzętu, którego nie mają na stanie już jest etyczne. Kij by mnie szczerze mówiąc obchodziło 15% w tym okresie to jak najbardziej normalna obniżka a nie jakiś błąd. Gdyby to kupujący się rozmyślił to kazaliby mu płacić.
  • Odpowiedz
Gdyby to kupujący się rozmyślił to kazaliby mu płacić.


@Escalade: Nie do końca.
raz że wysyłkowo można ustawowo się rozmyślić.
A dwa że duża większość sklepów przyjmuje zwroty liberalnie.
  • Odpowiedz
@graf_zero: Duża większość to ma wszędzie dopiski, że nie anulują złożonych w aukcjach ofert i gdyby nie to ustawowe 14 dni to mógłbyś się porobić, a nie odwołać zakup.
Skoro konsument musi brać odpowiedzialność za swoje decyzje zakupowe, to sprzedawca także musi brać odpowiedzialność za błędy w cenniku (chociaż tu jest to oczywista bzdura bo rabat był niezbyt duży jak na ten okres).
  • Odpowiedz
Jak ktoś jest poszkodowany to napiszcie na priv. Jeśli będzie potrzeba, to będziemy w jednym miejscu skrzyknięci i będzie można złożyć pozew zbiorowy.
  • Odpowiedz
@light3n: Nie wiem jak to działa w Polsce, ale podobną sprawę prowadziła bliska znajoma prawniczka w Niemczech. Pani wystawiając produkt pomyliła się faktycznie i wystawiła produkt za 0,50 Euro (zamiast 50 Euro). Gość, z konkurencji, kupił z dostawą do domu cały pakiet 1000 sztuk. Sprawa trafiła do niemieckiego sądu, który ostatecznie nakazał realizację umowy kupna - sprzedaży.
  • Odpowiedz
Kolego, smutna sprawa. Wiadomo, ze prawo stoi po Twojej stronie. Widzac ich podejscie to wroze wkrotce bankruta. A co jak Ci sie komorka zepsuje na gwarancji a firmy juz nie bedzie ?
Ja bym olal temat, zarzadal natychmiastowego zwrotu pieniedzy, a sprawe jeszcze mocniej naglosnil.
  • Odpowiedz
@light3n:
Taka trochę afera z czapy. Każdy przecież może się pomylić, wystawić omyłkowo przedmiot nie w tej wersji, itp. Nie warto chyba zmuszać kogoś do sprzedaży, jeśli od samego początku twierdzi, że się pomylił. A to, że zamiast grzecznie i ze skruchą przeprosić, to napisali jakieś bzdury o 15%, itd.? No cóż, mamy już takie chore prawo, że inaczej sprzedawca nie może odstąpić od umowy, bo prawa konsumenta i inne tralalala.
  • Odpowiedz
Chodzi o to że na 99% fizycznie NIE MA TEGO SPRZĘTU i nie jest w stanie zrealizować umów które zostały przez allegro zawarte.


@graf_zero: nie o takim powodzie piszą a bardziej, ze za tanio wystawili a teraz ich piecze.
  • Odpowiedz
@NTT_System właściwie to możecie już kasować konto, użytkownicy nie dadzą Wam tu żyć, a wpadka będzie bardzo długo wypominana. W czasach social media walić sobie takiego samobója, to naprawdę trzeba się postarać.
  • Odpowiedz
@NTT_System pięknie januszu biznesu email atakujący konsumenta i wykręcanie się obym ja ani żaden mirek nie był zmuszony być waszym klientem bo takie gówno to w peerelu a nie dzisiaj
  • Odpowiedz