Aktywne Wpisy
Fjubens +13
źródło: 1000020207
Pobierz
Salido +228
Minął 53. (z 73) dzień wakacji.
W ciągu ostatniej doby miało miejsce 9 wypadków śmiertelnych w których zginęło 9 osób.
254 wypadki drogowe ze skutkiem śmiertelnym od początku wakacji.
274 ofiary śmiertelne w wypadkach drogowych od początku wakacj
W ciągu ostatniej doby miało miejsce 9 wypadków śmiertelnych w których zginęło 9 osób.
254 wypadki drogowe ze skutkiem śmiertelnym od początku wakacji.
274 ofiary śmiertelne w wypadkach drogowych od początku wakacj
źródło: 1-433025-3
Pobierz




Jak unwrapuje tak jak na obrazku to textury są słabe lub o różnej rozdzielczości w substance painterze, a jak każdą część unwrapuje osobno to w substance painterze wszystko się rozjeżdża.
Mam model low i high poly.
#3d
trochę #gamedev
#grafika3d
#grafika
źródło: comment_5P0LuS5dxNKD384S1ZW7NDMKkV2vtack.jpg
PobierzRęcznie albo za pomocą płatnych addonow do pakowania.
źródło: comment_wrTtFD8lPffF5p5my7I32jRF5IK7vsGW.gif
Pobierzźródło: comment_Xww1CNCp028Is5BVYy9zn6r8LpXMbQ1S.jpg
PobierzWyprostuj malo zgięte UV - prostokąty się lepiej układa i lepiej wyglądają od łukòw
Zaznacz wszystkie i daj Average Island Size, a następnie zwykłe Pack Island jesli nie masz addono UVPackmaster albo Uvshotpacker no to starasz sie je przeskalować w górę troche i poukładać tak aby bylo jak najmniej zmarnowanej tekstury ale zachowując marginesy
UVki rozkładaj wg. potrzeb.
Ogólnie najlepiej trzymać się dwóch zasad jak jesteś noobem a chcesz korzystać z substance paintera:
1. polygony nie mogą na siebie nachodzic
2. polygony powinny być mniej więcej tej
@cimathel: W gamearcie tak, robi sie tak żeby OSZCZĘDZAĆ RAM GDZIEKOLWIEK #!$%@? JESTEŚ ;)
Ale Substance lubi dostawać #!$%@? przy czymś takim.
No i robię w VFX więc ma wyglądać ładnie, a nie zajmować jak najmniej miejsca.
lepiej zostawić jeden oryginalny fragment, a resztę przesunąć o 1