Wpis z mikrobloga

Jak w prawidłowy sposób zrobić unwrap w #blender, aby w substance painterze tekstury były w lepszej rozdzielczości?
Jak unwrapuje tak jak na obrazku to textury są słabe lub o różnej rozdzielczości w substance painterze, a jak każdą część unwrapuje osobno to w substance painterze wszystko się rozjeżdża.
Mam model low i high poly.

#3d
trochę #gamedev
#grafika3d
#grafika
G123 - Jak w prawidłowy sposób zrobić unwrap w #blender, aby w substance painterze te...

źródło: comment_5P0LuS5dxNKD384S1ZW7NDMKkV2vtack.jpg

Pobierz
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@G123: Ja polecam textools https://blender.community/c/today/MZcbbc/

Możesz automatycznie testować szachownice w różnych rozdzielczościach dzieki temu zobaczysz ktore elementy są za duze / za małe na UV mapie. Dodatkowo pozwala na wypalanie wszystkich rodzajów tekstur i prostowanie UV tak jak proponowali przedmowcy
  • Odpowiedz