Aktywne Wpisy
Jo_chca +834
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
robert5502 +274
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
Skopiuj link
Skopiuj linkWykop.pl
Jak unwrapuje tak jak na obrazku to textury są słabe lub o różnej rozdzielczości w substance painterze, a jak każdą część unwrapuje osobno to w substance painterze wszystko się rozjeżdża.
Mam model low i high poly.
#3d
trochę #gamedev
#grafika3d
#grafika
Ręcznie albo za pomocą płatnych addonow do pakowania.
Wyprostuj malo zgięte UV - prostokąty się lepiej układa i lepiej wyglądają od łukòw
Zaznacz wszystkie i daj Average Island Size, a następnie zwykłe Pack Island jesli nie masz addono UVPackmaster albo Uvshotpacker no to starasz sie je przeskalować w górę troche i poukładać tak aby bylo jak najmniej zmarnowanej tekstury ale zachowując marginesy
UVki rozkładaj wg. potrzeb.
Ogólnie najlepiej trzymać się dwóch zasad jak jesteś noobem a chcesz korzystać z substance paintera:
1. polygony nie mogą na siebie nachodzic
2. polygony powinny być mniej więcej tej
@cimathel: W gamearcie tak, robi sie tak żeby OSZCZĘDZAĆ RAM GDZIEKOLWIEK #!$%@? JESTEŚ ;)
Ale Substance lubi dostawać #!$%@? przy czymś takim.
No i robię w VFX więc ma wyglądać ładnie, a nie zajmować jak najmniej miejsca.
lepiej zostawić jeden oryginalny fragment, a resztę przesunąć o 1