Aktywne Wpisy

wicherq +59
"dobrze ze juz 6 to se browara kupię" usłyszane dziś w tramwaju. #pracbaza miłego dnia

Hellicon +303
Tymczasem ze szkolenia moderatorów:
Użytkownik twój wróg, a taki co napędza serwis przez 1/3 doby i ma setki obserwujących to już w ogóle.
A teraz zjedzcie po bananie i nie wygłupiajcie się chodząc na dwóch nogach.
#solidarnizwfyokygom
Użytkownik twój wróg, a taki co napędza serwis przez 1/3 doby i ma setki obserwujących to już w ogóle.
A teraz zjedzcie po bananie i nie wygłupiajcie się chodząc na dwóch nogach.
#solidarnizwfyokygom
źródło: 76c879a77cf0559b8768a4ad698dc343
Pobierz



Jak unwrapuje tak jak na obrazku to textury są słabe lub o różnej rozdzielczości w substance painterze, a jak każdą część unwrapuje osobno to w substance painterze wszystko się rozjeżdża.
Mam model low i high poly.
#3d
trochę #gamedev
#grafika3d
#grafika
źródło: comment_5P0LuS5dxNKD384S1ZW7NDMKkV2vtack.jpg
PobierzRęcznie albo za pomocą płatnych addonow do pakowania.
źródło: comment_wrTtFD8lPffF5p5my7I32jRF5IK7vsGW.gif
Pobierzźródło: comment_Xww1CNCp028Is5BVYy9zn6r8LpXMbQ1S.jpg
PobierzWyprostuj malo zgięte UV - prostokąty się lepiej układa i lepiej wyglądają od łukòw
Zaznacz wszystkie i daj Average Island Size, a następnie zwykłe Pack Island jesli nie masz addono UVPackmaster albo Uvshotpacker no to starasz sie je przeskalować w górę troche i poukładać tak aby bylo jak najmniej zmarnowanej tekstury ale zachowując marginesy
UVki rozkładaj wg. potrzeb.
Ogólnie najlepiej trzymać się dwóch zasad jak jesteś noobem a chcesz korzystać z substance paintera:
1. polygony nie mogą na siebie nachodzic
2. polygony powinny być mniej więcej tej
@cimathel: W gamearcie tak, robi sie tak żeby OSZCZĘDZAĆ RAM GDZIEKOLWIEK K---A JESTEŚ ;)
Ale Substance lubi dostawać p-------a przy czymś takim.
No i robię w VFX więc ma wyglądać ładnie, a nie zajmować jak najmniej miejsca.
lepiej zostawić jeden oryginalny fragment, a resztę przesunąć o 1