Wpis z mikrobloga

#f1 Dobra Mirki może mnie za bardzo nie zjedziecie za pytanie. Oglądam F1 od czasów debiutu Kubicy bez przerwy. Więc nie jestem niedzielnym fanem. No więc moje pytanie brzmi: Dlaczego Ayrton Senna wielkim kierowcą był? Bo raczej nie chodzi o tytuły mistrza bo taki Vettel ma ich 4 a jakoś nie mówi się o Nim tak jak o Sennie.
  • 22
  • Odpowiedz
@elLimon: Bo nie żyje i jeździł widowiskowo. Czasem tyle wystarczy. Magik też nie żyje i woził się widowiskowo. I jest uważany za bardzo dobrego rapera, chociaż nim nie jest.( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Piospi: Film spoko, ale to nie jest dokument, fakty tam są tak naciągane jak guma z majtek pod odpowiednie tezy, z Prosta robi się najgorszy czarny charakter w historii F1, a z Senny półboga xd
  • Odpowiedz
@Piospi: oj, ale w UK to on już jechał mocnym McLarenem, a nie jakimś Tolemanem ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@winsxspl: w 1993 dominował Williams. Był lekko o sekundę-półtora szybszy od wszystkich pozostałych bolidów.
To tak jakby dziś wygrał Ricciardo czy Perez, wyprzedzając w wyścigu Hamiltona i Bottasa
  • Odpowiedz
@snieznykoczkodan: W 1993 roku Mclaren aż tak mocno technologicznie już nie odbiegał, przynajmniej jak rok temu. Też posiadał świetne aktywne zawieszenie, tylko nie był tak mocny. Dodatkowo jego statystyki wyglądały tym lepiej, że jako teammate'a dostał ogura absulutnego czyli Michaela Andrettiego. Myślę że wtedy był na poziomie Red Bulla. Rok wcześniej w porównywalnych autach dostał bęcki od Schumiego.

@winsxspl: Toleman wtedy to był gorszy zespół środka stawki, czyli taki obecny
  • Odpowiedz
@jedlin12: nie do końca, aż spojrzałem do wiki zanim to napisałem, w kwalifikacjach Senna był przeważnie co najmniej 1.5 sekundy za Williamsami przez większość sezonu. Dopiero samą końcówkę mieli lepszą ale nie pamiętam czy to przez rozwój McL czy bardziej odpuszczenie przez Prosta i Williamsa. Bardziej Benetton był na poziome RB jeżeli przekładać to na dzisiejsze czasy.
  • Odpowiedz
@snieznykoczkodan: No nie do końca. Wyniki w kwalifikacjach różniły się od toru na Interlagos było praktycznie koło w koło, w Barcelonie wręcz przeciwnie. No i w większości wypadków to Benetton wypadał słabiej od Mclarenów. Tak na oko o co najmniej pół sekundy. McLaren wciąż był drugą siłą tego sezonu.
  • Odpowiedz