Wpis z mikrobloga

mirasy,

\kupilem niszczarke i mi sie zepsuła, dałem do sprzedawcy na rekojmie i ustosunkowali sie tak, ze ona nie jest zepsuta bo przetestrowali na magazynie ze działa i nie chcą mi wymienic. Ma pytanie, to jest zgodne z prawem? nie powinni tego wyslac do serwisu i pokazac mi na pismie info ze serwis twierdzi ze jest sprawne? nie moge znalezc nic w KC #prawo #rekojmia #ecommerce
  • 7
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@kaczka192: niszczarki maja taki bajer, ze automatycznie sie wylacza (i nie wlacza ponownie) w przypadku nadmiernego przegrzania. Bedzie normalnie dzialac po kilkunastu minutach gdy przestygnie. Cos podobnego nie mialo moze miejca u ciebie?
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@kaczka192: bo nie ma żadnego przepisu których by sprzedawcę do tego obligował. Ma obowiązek jedynie w ciągu 14 dni uznać (i potem wiadomo naprawić, wymienić itd) albo odrzucić za jakimś uzasadnieniem. Skoro odrzucili, uzasadnili dlaczego to zrobili wszystko co musieli. Jak się nie zgadzasz możesz wnieść sprawę do sądu (nie istnieje coś takiego jak odwołanie od nieuznanej reklamacji) albo zmienić tryb na gwarancyjny, jeśli ktoś Ci tej gwarancji udzielił
  • Odpowiedz
  • 0
@kaczka192 Niemniej sprawdziłby w domu tą niszczarkę, bo jak pracowałem w sklepie internetowym to masa tego wracała, że nie działa a okazywało się, że ludzie kasowali chyba domową niszczarką całe archiwa i je przegrzewali, albo pakowali zbyt dużo papieru, wciągało go w noże i mechanizm się zapychał itp. Raczej nie kłamaliby, że działa - bo jeśli by nie działała faktycznie to są lepsze argumentacje na to ;)
  • Odpowiedz