Wpis z mikrobloga

@skandal01: najlepsze jest to że ładują w te gruzy kupe kasy, montują stożki, srożki, tłumiki, felgi, car audio i inne gówno, a zawieszenie i układ kierowniczy w stanie agonalnym bo kupują "jeszcze nie tak całkiem zużyte" części na szrocie no i opony to używki z bieżnikiem na tyle głębokim by przeszło przegląd.
  • Odpowiedz
@skandal01: a co z kolesiami którzy sensownie modyfikują swoje samochody? Montujac odpowiednie hamulce czy opony lub zawieszenie poprawiasz osiągi i bezpieczeństwo swojego pojazdu. Serio nie widzisz roznicy? Wrzucasz ich do wspolnego wora razem z przygłupami od stance'u i gleby ?
  • Odpowiedz
@skandal01 toczysz bekę ze smutnych, na ogół, tępaków i z jednej strony Cię rozumiem ale z drugiej polewać z kogoś z tego powodu jest słabe.

Obaj wiemy co myśleć o ludziach walących konia do swoich złomów ale mimo wszystko wyśmiewanie ich biedy intelektualnej publicznie nie jest do końca ok. Taki Sebek nie mial na to wpływu, mieli jego rodzice ale to już inna bajka.
  • Odpowiedz
@bArrek iksde to jedyne na co cie stać w kwestii wyjaśnienia? Mówiłeś o obniżeniu zawieszenia a nie o jego usztywnieniu. No ale nic, czy sztywniejsze czy niższe zawieszenie ma mniejsze zdolności do wybierania nierówności to oczywiste, ale zawsze można zgrywać idiote i napisać "xD"
  • Odpowiedz
obnizone zawieszenie = obnizony srodek ciezkosci = lepiej wchodzi w zakrety = wiec ogolnie jest bezpieczniejszy


@grypa-grypowska:

Tylko zakładając, że jezdnia jest gładka. Im większe nierówności tym mniejszy kontakt z asfaltem. Szczególnie poprzeczne nierówności w łuku mogą być zabójcze dla wszelkiego rodzaju "gleb".
  • Odpowiedz
@skandal01: jeśli ktoś tuninguje z rozsądkiem to nie wiedzę w tym nic złego, po za tym każdy ma jakieś hobby również można napisać że ktoś to kolekcjonuje znaczki czy monety to debil bo nic z tego nie ma i traci kasę więc mało trafne stwierdzenie
  • Odpowiedz