Wpis z mikrobloga

@Jin: stąd moje zainteresowanie. Kusi też zaskoczyć większe koła i podnieść auto - z tym, że to kombi nie terenówka i bez sensu tylko zniszczył bym właściwości jezdne xd Coś jak debile od gleby...
  • Odpowiedz
@anonim1133:

Jeśli nie jeździsz specjalnie szybko, a masz jakieś gorsze, dziurawe, leśne drogi do przebycia to może wcale nie być takie głupie. Audi, VW, Volvo robią takie rzeczy fabrycznie. AR robiła. Pytanie tylko jak dobrać twardość nowego zawiasu - no ale to już zależy od tego gdzie chcesz tym jeździć. Co to za auto?
Na wiosnę chcę wymienić cały zawias w moim e92. Na taki sam jak mam (fabryczny). Uważam, że
  • Odpowiedz
@Jin: chciałbym jeździć... Poza drogami. Po prostu trzeba będzie Jeepa kupić, a nie udawać, że byle kombi nada się w teren :-P Szczególnie, że czasem zdarza się dać do pieca.
  • Odpowiedz
@SkorpionX są robione w standardowej najtańszej możliwej konfiguracji, zawsze można założyć wyższej klasy amortyzatory które nie obniżają pojazdu ani nie usztywniaja ale lepiej wybieraja nierównośći. To samo z hamlucami
  • Odpowiedz
@Kamil_O od dzieciaka jeżdżę nieprzerabianymi samochodami, zawsze komfortowo, nigdy w wypadku nie uczestniczyłem. Da się, wystarczy używać zgodnie z przeznaczeniem ¯_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
XD ja zawsze mam beke jak widzę stuningowane samochody. Śmieszy mnie tak jak np. kobieta ma torebkę LV, która kosztuje z 12K, na dupie stare wypierdziane leginsy a buty "oryginalne" krzywe zęby, odrosty straszna raszpla, facet jak od wideł oderwany i przyjechali do biedronki Audi koniecznie takim starym ale po tuningu czyli felga i Spoiler i jeszcze głośne głośniki.
Parkuja pod samym wejściem i dumnie zmierzają kupić pierogi z lodówki na obiad.
  • Odpowiedz