Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 407
Ej, wiecie co?
Jestem szczęśliwym człowiekiem. Tak serio serio.

Jest rano, kładę się spać, bo dziś dobrze mi się pracowało w nocy. Sam wybieram kiedy pracuję, studiuję zajebisty kierunek (związany z robieniem gier) i pracuję w #gamedev - robię kasę robiąc to co kocham i kochałem od lat - pisząc.
W przyszłym roku wychodzą trzy moje książki a niebawem w audiotece pojawi się adaptacja mojego opowiadania.
Od pewnego czasu chodzę na basen i robię się coraz mniej kluchowaty.
Mam powodzenie u #rozowepaski

Mam 28 lat i ostatnie 10 z nich spędziłem jako zagubiony śmieć bez kasy, któremu wszyscy mówili, że to co robi to zabawa, że nie da rady, że powinien się wziąć poważnie za życie, bo to co robi, to mu się nie uda.

Udało się. Zajęło mi to 10 lat walenia głową o mur. Głowa okazała się twardsza, a teraz piszę to, bo leżę w łóżku, to wszystko do mnie dotarło co się dzieje i muszę to z siebie wyrzucić. Byłem taki strasznie samotny i zagubiony w tym wszystkim i miałem tylko swój głupi upór, mówiący, że jednak się uda. I cały świat, który mówił, że nie.

Z góry dziękuję za komentarze "wstawaj zesrałeś się" - mam nadzieję, że jednak nie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#wygryw #gownowpis #feels
  • 44
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Cedrik: bardzo się cieszę i gratuluję, że tak ci się potoczyło. Pamiętam twoje wpisy, że jest ciężko, że szukasz jakiejkolwiek pracy - mam nadzieję, że przed tobą jeszcze wiele wielkich sukcesów - powiedzenia!
@Cedrik: gratulacje Kolego. Historia praktycznie jak moja, tyle że bez książek. Jeżeli nie dostało się spadku ani nie ma bogatych rodziców, to żeby coś osiągnąć trzeba #!$%@?ć. I nie, skończenie studiów się do tego nie wlicza, zwłaszcza, że w Polsce magistra niedługo będą dawali do chipsów albo w jajku niespodziance.