Wpis z mikrobloga

@dzapanisko: W kompakcie E46 strasznie mnie odrzucają lampy. Taka mała paskuda.

@CzeXD: @godsend: @sorek: @dzapanisko: Kojarzycie może jak to jest z tym oznaczeniem 316i w kompocie? W dowodzie jest pojemność 1895. Nie chce mi się wierzyć, że rozwiercili to o 300ccm. Ubezpieczyciel to w ogóle potraktował mnie jakbym ubezpieczał sportowe coupe ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@kurio: Może ktoś swapa trzasnął, auto ma swoje lata. Wiki podaje 1596ccm dla wersji 104km i 1767ccm dla wersji 89km. 1895ccm nie miał żaden silnik. Może to jest błąd w systemie. Ja u siebie mam wpisane w cepiku diesel, a samochód wyjechał z fabryki jako benzyna i jest nadal benzyną, dodatkowo mam wpisane typ nadwozia hatchback, a mój samochód nigdy nie wychodził w takiej wersji nadwoziowej. Urzędasy się walnęły, albo ktoś
  • Odpowiedz
@kurio: A nie #!$%@?łem generacje, 1895ccm miał 318is 140km. I tylko ten silnik miał taką pojemność w E36. Więc albo masz 316 zeswapowane na 318Is, raczej byś poczuł :>, albo masz 318is zeswapowana na 316. Albo po prostu ktoś się jebnął w papierach. Sprawdź co mówi VIN.
  • Odpowiedz
@CzeXD: @dzapanisko: Auto z czerwca 1999, równolegle montowano te motory do E36 i E46. Wg VIN mój motor to M43TU, ale TU to chyba z vanosem były. Cała reszta info z vinu się zgadza, raczej wszystko ori.
  • Odpowiedz
@kurio: no to w takim razie prawie sie nie pomylilem, a twoje oznaczenie silnika to M43TUB19 i wszystko sie zgadza :) Nikt by nie rozwiercal 1.6, a nawet jesli to nikt by tego nie legalizowal w papierach. To juz bardziej prawdopodobny jest swap-niespodzianka xD
  • Odpowiedz
M43TU


@kurio: Ten silnik nie ma Vanosa. TU oznacza technical update, "316i used detuned 1.9.

Replacement for M43. Has twin balancer shafts to improve smoothness.

Easy to spot, M43tu has plastic intake manifold vs metal on M43."
  • Odpowiedz