Po sześciu latach chyba (raczej na 100%) znalazłem różniczkowe rozwiązanie równań Naviera-Stokesa dla przypadku krzywizny skrzydła większości standardowych samolotów. Jeżeli nie wiesz o co chodzi, to w skrócie mówiąc, niedługo będę milionerem.
@crassman22: @Rnck: Miałem takie zadania na pierwszym roku studiów XD fajne to było łatwe i przyjemne. Podziel się lepiej jak doszedłeś do rozwiązań. Obliczenia czy symulacje? ( ͡°͜ʖ͡°) Practical and experimental approach zawsze na propsie
@crassman22: gratulacje, trzymam kciuki żeby to okazało się właściwe rozwiązanie :) zupełnie nie wiem o co chodzi, ale mam nadzieję że Ci się powiedzie(。◕‿‿◕。)
@DominatorTerminator: Jeśli byłaby to prawda, to rozwiązywałoby wiele problemów w sytuacjach, gdy strumień cieczy lub gazu wchodzi w interakcję z nierówną powierzchnią. Powiedzmy, że projektujemy pylon podtrzymujący most, który jest zanurzony w rzece. Gdy rzeka płynie wolno i jest głęboka, w zasadzie można podzielić jej prąd na prawie niemieszające się strumienie, które rozdzielają się przed pylonem i łączą za nim z małą ilością zawirowań. Gdy jest wzburzona i płynie szybko, tworzą
Po sześciu latach chyba (raczej na 100%) znalazłem różniczkowe rozwiązanie równań Naviera-Stokesa dla przypadku krzywizny skrzydła większości standardowych samolotów. Jeżeli nie wiesz o co chodzi, to w skrócie mówiąc, niedługo będę milionerem.
Pozdro.
Komentarz usunięty przez autora
@crassman22: zakładając że samolot leci nie poruszając się xD
Nie zdradzaj za dużo detali anonom tylko, bo ktoś będzie trochę bardziej obrotny to Ci sprzątnie kasę sprzed nosa.