Wpis z mikrobloga

Kupiłem suszarkę do ubrań, jednak po kilku cyklach suszenia uległa awarii, tzn. nie odprowadza wody do zbiornika. Chciałbym zareklamować z tytuły niezgodności towaru z umową i żądaniem "odstąpienia od umowy" z racji, że oczekiwanie na naprawę naraziłoby mnie na znaczne niedogodności, tj. niemożność wysuszenia ubrań. Czy sprzedawca może mimo wszystko powiedzieć, że jedyną opcją jest naprawa? Albo czy w przypadku negatywnej odpowiedzi muszę wnosić nową reklamację z nowym żądaniem (naprawą)?
#reklamacja #prawo #prawokonsumenckie
  • 1
  • Odpowiedz
@adi1201: jeżeli sprzedawca usunie wadę niezwłocznie to ogranicza twoje prawo odstąpienia od umowy. Nie musisz wnosić nowej reklamacji z nowym żądaniem. Ty zgłosiłeś żądanie odstąpienia od umowy, teraz sprzedawca powinien zaproponować Ci niezwłoczną naprawę.
  • Odpowiedz