Wpis z mikrobloga

Mam problem z internetem.

Laptop łączy się z Wi-Fi na parę sekund, połączenie jest tragiczne, a diagnoza, która wyskakuje to komunikat, że brama sieciowa nie jest dostępna.

Mam router z Vectry, mieszkam w nowym pokoju od miesiąca, problem jest od początku.
Nie mam możliwości podłączenia internetu przez kabel, reszta lokatorek nie ma problemu.

Próbowałam wszystkich sposobów z internetu:
1. Nie mam włączonego oszczędzania energii na laptopie
2. Komenda z wiersza polecenia nie działa, chociaż może źle wpisuję
3. Sterowniki są aktualne, chociaż to laptop z 2015 roku i nowszych do mojej karty niż z tego rocznika nie znalazłam
4. Ustawiłam DNS ręcznie na 8.8.8.8 i 8.8.4.4, nie pomaga

Nie znam się kompletnie na internecie i już mi ręce opadają, tylko pomóc na Mirko została.

Dla atencji #internet #it #pcmasterrace #informatyka #kiciochpyta #problem #logikarozowegopaska #vectra #pc #wifi
  • 11
@Matricaria: skoro nie masz problemów z internetem w domu rodzinnym to spróbuj najzwyczajniej w świecie uruchomić ponownie ten modem/router od Vectry. Po prostu odłącz go od zasilania na 10-20 sekund i podłącz ponownie.
@Matricaria: dobra, chyba mam pomysł. Będzie trochę zabawy, ale warto spróbować.

1. Na początku weź zapomnij tą sieć, czyli klikasz na ikonkę internetu w prawym dolnym rogu, klikasz na nazwę sieci prawym przyciskiem myszy i wybierasz "Zapomnij".

Wpisz sobie w start "Panel sterowania", a następnie wybierz tam "Sieć i Internet" i tam "Centrum sieci i udostępniania".

Tam zaś klikasz "Skonfiguruj nowe połączenie lub nową sieć", a potem zaznaczasz "Ręczne nawiązywanie połączenia
@Matricaria: okej, no to tak, możesz spróbować jak najbardziej zrobić to, co @strusmig napisał, a nuż pomoże, chociaż sądzę że będzie Cię rozpinać wciąż i że to problem sprzętowy. Dlatego: