Wpis z mikrobloga

Ja tam nie wiem o co chodzi z tym Modern Warfare. Na wykopie szkalujo, na reddicie szkalujo ale ze zdwojoną siłą.

Tymczasem ja sobie gram i nie narzekam (za dużo). Powiem więcej: od paru dobrych lat żadna z gier nie dawała mi takiej radości z kampanii i trybu wieloosobowego. Bawię się tak samo jak za najlepszych czasów w America's Army, później CoD4:MW i w końcu CS:GO.

Kampania dla pojedynczego gracza to j----y majstersztyk. Jeśli ktoś lubił stare dobre scenariusze z MW, to tu jest więcej, lepiej i ładniej. Niektóre misje (zwłaszcza te z NVG) wyglądem i realizacją zapierają dech w piersiach. Osobiście fabuła mi się podobała.

Co do trybu wieloosobowego. Jest... prawie miodny. Grafika, dźwięki, rusznikarz, mnóstwo dodatków, perków, challenge'y, skinów itp - to wszystko robi ogromne wrażenie. Zakładka ustawień gry jest chyba najbardziej rozbudowanym mechanizmem dostosowania gry do własnych preferencji jaki w życiu widziałem - jest tego mnóstwo. Map jest obecnie kilka i niektóre z nich wymagają przeprojektowania, natomiast pare dni temu wyciekła lista następnych placówek na których przyjdzie nam walczyć i jest na co czekać. Dejcie mi to! Jest również dużo trybów, które można rozegrać. Każdy znajdzie coś dla siebie. Dla mnie kill confirmed, gun fight, ground war są wspaniałe.

Oczywiście, nie wszystko złoto co się świeci. W najnowszym COD jest kilka rzeczy, które są totalnie s---------e.

* System battle chatu
* Nerf/buff niektórych broni
* Crashe gry
* Wspomniane przeprojektowanie paru map
* TTK bądź TTD
* Na niektórych mapach wciąż czasami słabo widać przeciwników
* Kilka pomniejszych bugów i gliczy

Nie są to natomiast rzeczy, których nie da się naprawić, a z Twittera wynika, że IW wie o bolączkach MW i pracuje nad ich poprawieniem. Ja im osobiście ufam, bo widać, że klepią poprawki w pocie czoła (od premiery wyszło już 6 patchy). Nie pamiętam gry tak złożonej, z tak wieloma trybami, która wyszłaby idealnie doszlifowana na premierę. To co trapi CoDa to choroby wieku dziecięcego - tylko tyle i aż tyle.

#cod #callofduty #modernwarfare #gry
M4lutki - Ja tam nie wiem o co chodzi z tym Modern Warfare. Na wykopie szkalujo, na r...

źródło: comment_xnWrTpKWfTMsIIYAPJ3cGKJtsaUahZMR.jpg

Pobierz
  • 47
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@M4lutki: to tak jak z wojenkami apple vs android. ci drudzy będą p--------i jak to oni nie maja lepiej och i ach, gdzie ci pierwsi po prostu sobie używają, sprawia im to frajdę i są zadowoleni xD
  • Odpowiedz
@M4lutki: Wspaniały jest ten nowy COD. Po samej becie mianowałem go moim drugim ulubionym codem (WaW na zawsze w moim serduszku <3) a po premierze nie zawiodłem się na niczym prawie. No może szkoda, że nie opłaca się grać inną brońką niż M4 ewentualnie shotgun. Tak to jest miodnie
  • Odpowiedz
Wspomniane przeprojektowanie paru map


@M4lutki: Ale to jest największy problem. Możesz mieć najlepszy model strzelania, broni itp. Ale gdy mapy są z-----e, to cała rozgrywka jest z-----a. Dziesiątki miejscówek w których można siedzieć na dupie, plus niskie TTK i mamy campfest ludzi czekających, aż ktoś sam wpadnie pod lufę. Szczerze wątpię, że będą przeprojektowywać mapy, raczej pójdą na zmiany wszystkiego wokół, czyli zmiany radaru, głośności kroków i działania perków.

Nie
  • Odpowiedz
Ale gdy mapy są z-----e, to cała rozgrywka jest z-----a. Dziesiątki miejscówek w których można siedzieć na dupie, plus niskie TTK i mamy campfest ludzi czekających, aż ktoś sam wpadnie pod lufę.


@grzsci: Ale to nie jest Black Ops, któremu bliżej do Quake'a aniżeli starego MW. Nowe MW to spadkobierca CoD4:MW, a tam panowały podobne zasady. Nie biegało się jak kurczak po mapie i liczyło tylko na swój aim i czas reakcji. Wydaje mi się, że to narzekanie na camperów w nowym cod ma źródło w graczach, którzy w poprzednich odsłonach mieli KD na poziomie >3.0, a teraz ledwo wyciągają 1.0 bo przerasta ich, że od jak biegają na pałę to nie mają czasu skontrować ostrzału przeciwnika. Wystarczy trochę zwolnić, myśleć, przewidywać i kroić torcik... i wtedy fragi wpadają elegancko. Ja też nie lubię camperów, czasami się w-----ę bo mnie jakiś pajac w ten sposób zabije, ale nie krzyczę na lewo i prawo o jaka ta gra c-----a tylko gram dalej - a to, że przez takiego pajaca spada mi KD... w------e. Nie gram tylko dla fragów i KD.

raczej pójdą na zmiany wszystkiego wokół, czyli zmiany radaru, głośności kroków i działania
  • Odpowiedz
KD na poziomie >3.0, a teraz ledwo wyciągają 1.0


@M4lutki: To zawdzięczasz Skill-based matchmakingowi, a nie braku myślenia, czy braku "taktycznej" rozgrywki. Dobrzy gracze dalej będą dobrymi graczami i tu się nic nie zmieni, po prostu nie ma balansu w sposobie grania, bo najlepiej zaminować budynek i czekać, aż ktoś będzie próbował "taktycznie" przebiec przez ulicę i właśnie to jest co denerwuje tych graczy.

że od jak biegają na pałę to nie mają czasu skontrować ostrzału
  • Odpowiedz
Dalej piszesz o Call Of Duty?

Niech zgadnę: jest to pierwsza cześć w którą zagrałeś od wieeelu lat


@luz3r: Stare CoDy jak CoD1/2/WaW czy MW1 właśnie tak się grało. Później przyszły g---o serie jak Black Ops czy Infinite Warfare.
  • Odpowiedz
Widzę, że masz same wartościowe argumenty.


@luz3r: Ale takie są fakty. Od początku było mówione, że to powrót do korzeni, a oczekujesz dynamicznej n-----------i, skakania, robienia fikołków i pakowania 10 magazynków w jednego typa.

Ciężko to skomentować.

To jak kupować Hummera i dziwić się, że nie jeździ tak szybko jak Mustang.
  • Odpowiedz
  • 0
pakowania 10 magazynków w jednego typa.


@loczyn Właśnie, to mnie boli w całej serii Cod, że nigdy czegoś takiego nie będzie. Oczywiście nie 10 magazynków, ale chciałbym, żeby TTK było w okolicy 0,5s-0,7s (oprócz shotgun'ów i snajp). Niby fajnie położyć trzech gości połową magazynka w pół sekundy, ale dłuższe TTK daje uczucie pojedynku z innym graczem w którym zwycięża ten co lepiej się rusza i panuje nad bronią, a tak to
  • Odpowiedz
To zawdzięczasz Skill-based matchmakingowi, a nie braku myślenia, czy braku "taktycznej" rozgrywki.


@grzsci: Oooo zapomniałem o SBMM. Narzekanie na ten system wynika z tego samego co napisałem wcześniej. K/D leci na łeb na szyję, bo nie rywalizujesz z równymi sobie, a nie pipkami na FFA. A jak wiadomo: K/D najważniejsza część. Widać to zwłaszcza gdy gracze opuszczają mecze w obawie o statystyki, bo im źle idzie xD Śmiech na sali, żeby nie powiedzieć dziecinada. Mało kto porusza problem SBMM z perspektywy grania ze znajomymi - i to jest jedyny sensowny argument za rozdzieleniem SBMM na ranked i ffa.

Jedyny moment gdy możesz skontrować ostrzał przeciwnika, to chyba jak strzela do Ciebie, ktoś kto dopiero uczy się jak
  • Odpowiedz
Właśnie, to mnie boli w całej serii Cod, że nigdy czegoś takiego nie będzie. Oczywiście nie 10 magazynków, ale chciałbym, żeby TTK było w okolicy 0,5s-0,7s (oprócz shotgun'ów i snajp). Niby fajnie położyć trzech gości połową magazynka w pół sekundy, ale dłuższe TTK daje uczucie pojedynku z innym graczem w którym zwycięża ten co lepiej się rusza i panuje nad bronią, a tak to kto pierwszy zostanie zauważony, to ginie.


@grzsci
  • Odpowiedz