Aktywne Wpisy
asustic +16
BMW ...czemu nie jestem zdziwiony,babka miała jeszcze pretensję że ją #!$%@?łem,a te dwa miejsca po bokach były wolne jak parkowała (mój to biały).
#bmw #rozowepaski #samochody #pdk
#bmw #rozowepaski #samochody #pdk
Mrs_Agnes +98
Mirki, trzymajcie za mnie kciuki, bo stres, zaraz idę do notariusza podpisać umowę deweloperską na swoje pierwsze mieszkanie - kredyt biorę sama, zakup w #warszawa bez żadnej pomocy rodziców ani państwowych programów, więc boję się jak nie wiem, ale też jestem z siebie dumna.
Dziękuję wszystkim użytkownikom wypoku, którzy udzielali mi rad z kredytem, wyborem mieszkania i poprostu wspierali psychicznie
#rynekpierwotny #nieruchomosci #kredythipoteczny
Dziękuję wszystkim użytkownikom wypoku, którzy udzielali mi rad z kredytem, wyborem mieszkania i poprostu wspierali psychicznie
#rynekpierwotny #nieruchomosci #kredythipoteczny
Chodzi mi o wszelakiego rodzaju #citybuilder czy inne #gry4x ale mające konkretną fabułę i cele, a nie "masz tutaj kawał gruntu i wybuduj coś sobie" oferujące co najwyżej skąpe wydarzenia czy jakieś achievementy.
W Tropico jest konkretniejsza fabuła (w sensie wydarzeń, nie tła)? Najnowszej wersji nie sprawdzałem, ale to byłaby ciekawa opcja. Ostatnie Anno mnie niestety odrzuciło ( ͡° ʖ̯ ͡°)
W pewnym sensie obydwie części Black &White to takie city buildery.
Nie tylko tłem do powstawania coraz większego miasta/osady/bazy/czegokolwiek gdzie jedyną motywacją jest "więcej", a przeciwnością konieczność kolejnej żmudnej przebudowy z powodu perfekcjonizmu.
Przykłady:
Frostpunk - genialnie:
Survival Mars - źle:
Anno (nowe) - dobrze:
Cities Skyline - fatalnie:
Factorio - kampania vel. samouczek była nawet fajna (choć szczątkowa - powinna być kilka razy dłuższa), potem fatalnie:
Komentarz usunięty przez moderatora