Wpis z mikrobloga

Staram się zdobyć doświadczenie w poważniejszych grach rajdowych i ostatnio męczę #dirtrally. Mam taki problem, że po pokonaniu hopki tracę kontrolę nad autem, mam wrażenie, że to co się później stanie bardziej zależy od szczęścia niż ode mnie. Próbowałem delikatnie zmieniać Fast bumpa ale nie wiem jak mocno to zmienić. Drugi problem to to, że jak jadę mocnym tylno napędowym autem np Lancia 037 lub Stratos trudno utrzymać mi pożądany kierunek, auto ciągle ucieka na prawo lub lewo, jest jakieś ustawienie, które sprawi, że zacznie się prowadzić "grzeczniej"?
#gry #rajdy #simracing
  • 37
@budus2: jaki model mogę kupić za 200zł?
@Jontek6 widziałem różne przejazdy na yt i tam ludzie na pełnej kicie lecą np w Finlandii. Poza tym skoro gra oferuje grzebanie w ustawieniach to chce się tym pobawić
@Czill23: tu raczej chodzi o to, że musisz kupić kierownice bo naciskając strzałkę masz do wyboru max gaz lub brak gazu. Chociażby na padzie już lepiej by się grało bo np. przyciski R2 i L2 w padach od PS3/4 masz możliwość kontroli wciskania gazu. Możesz to zrobić delikatnie lub gwałtownie. A na klawce jest albo 0 albo 1.
@KomentarzZbedny: rozumiem, ale jak się nie ma co się lubi... W każdym razie dodawanie gazu chyba nie ma aż takiego wpływu na lądowanie po hopce? To jest mój główny problem, bo 0/1 gaz można przeżyć, po prostu nie będę osiągał tak dobrych czasów i nie będę jeździł Lancia 037. W czterobutach nie ma z tym problemu.
@Czill23: Nie pijam kawy. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Chodzi mi o to, że to jest naprawdę męczarnia. Im bliżej grze do symulowania pewnych zachowań kierowanych przez gracza pojazdów, tym gorzej się będzie spisywała klawiatura. Nawet w ETS-a lipnie się gra na klawiaturze.
@Pangia: Rozumiem ;) W ETS gram na myszce. A na kiere nie mam ani miejsca ani pieniędzy. Marzy mi się G29 ze stojakiem ale to może za parę lat jak się dorobię. Na razie staram się cieszyć z tego co mam.

Ktoś doradzi w sprawie ustawień zawieszenia?