Wpis z mikrobloga

Mirki i Mirabelki, chciałbym podzielić się dzisiejszymi wrażeniami z @IKEA_Polska #ikea Marki. Otóż narzeczona płaciła kartą debetową @mBank za zakupy w kasie samoobsługowej. Płatność długo trwała, w koncu została odrzucona i wyskoczył komunikat, by zaczekać na pracownika. Czekamy, w koncu przychodzi Pani i nagle pyta jaką karta płatność była dokonywana i prosi o te kartę, by „coś sprawdzić”. Po tym zabiera kartę, bo komunikat na kasie wskazuje „zatrzymaj kartę”. Pani zaczyna mówić, ze ja nie interesuje co sie stało i oświadcza, ze musi komisyjnie (przy panu ochroniarzu) przeciąć kartę ( _) . Zanim zaczelismy protestować i dzwonić na mLinię, to karta była już w dwóch kawałkach. Na infolinii powiedziano nam, ze był błąd terminala i nic sie nie stało i skoro Pani miała takie procedury to niestety i będzie trzeba wyrobić nowa kartę. Zaczęliśmy dyskutować, prosić o dane Pani, wiec wezwała kierownika nie podając nawet swojego imienia. Kierownik powiedział, ze takie są procedury i ze karta musiała zostać przecięta mimo tego, ze bank twierdzi, ze to błąd maszyny. Narzeczona została bez karty na kilka dni i w sumie bez dyskusji musiała albo oddac zakupy albo zapłacić inna forma płatności. Generalnie dramat, łzy, straszenie policją i nerwy oraz uspokojenie nas przez babsztyla słowami „proszę przestać” lub „proszę sie uspokoić” na szczery płacz mojej różowej, która nigdy z taka sytuacja sie nie spotkała i wiedziała, ze na pewno to jakieś nieporozumienie. Jest prawie 4 rano, a my dalej przeżywamy tę sytuację, bo nas zwyczajnie „zdenerwowała”. Id* Pan w ch*j z taką atrakcją przy zakupach. Jutro będziemy kręcić Małysza przez jakieś Prawa Konsumenta, mBank oraz Ikea. Pomożecie? #afera #krecimymalysza #w---w #prawakonsumenta #dramat PS. Zastanawiamy się co by było, gdybyśmy płacili telefonem z NFC i nie mieli fizycznie karty? Przecięli by nam komisyjnie smartfon? PS2. Musieliśmy „oddac” kartę i nie mamy żadnej pewności, ze dane na niej widoczne nie zostaną przez nikogo użyte do płatności w sieci lub w inny sposób jak nie raz podawał to @niebezpiecznik-pl Co robić?
  • 374
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Bonku_Somm Ile Wy macie lat, 18? xD To co pojawiło się na terminalu to dyspozycja właściciela karty czyli banku, poza tym różowa nie ma jeszcze innej kartu, NFC w telefonie albo Blika? Btw ciekawe czy przy płatności NFC pracownica chciałaby zabrać telefon i go zniszczyć w takim wypadku...
  • Odpowiedz
  • 0
Przecież to normalna procedura przy nieprawidłowościach. Żeby jednak robić taką drame z powodu karty to się nie spodziewałem.
  • Odpowiedz
@AlwaysAbroad nie straszenie tylko informacja co zrobi gdy klient bedzie sie awanturowal i nie odda nie swojej wlasnosci na polecenie z terminala. A ze klient jest niestabilny emocjonalnie i zwykla sytuacja zatrzymania karty doprowadzila do placzu to nie problem kasjerki tylko klientki i jej psychologa.
  • Odpowiedz
@Bonku_Somm: Nie dziwię się OPowi, nikt mu nic za bardzo nie wytłumaczył tylko z------i kartę i c--j. Sam do tej pory nie wiedziałem że coś takiego w ogóle może wystąpić i pewnie również zareagowałbym oburzeniem że jakiś dzban chce mi kartę zabrać, mimo że to ja wyszedłbym na dzbana. Szkoda bardzo że takimi kozakami operator płatności nie był jak ktoś zrobił sobie zakupy moją karta w internecie na 550zł i
  • Odpowiedz
@AlwaysAbroad i nie byl. Nie zostal zatrzymany nie postawiono mu zadnych zarzutow, nie wezwano policji. Zatrzymano tylko karte na polecenie z terminala. Kasjerka nie bedzie wnikac czy sluszne czy nie. Ma obowiazek zatrzymac i zniszczyc karte co tez uczynila.
  • Odpowiedz
@AlwaysAbroad: nie jest traktowany, ale na mocy umowy z bankiem jest jasna instrukcja: terminal pokazuje, że z kartą jest coś nie tak - należy przeciąć kartę.
A czy w trakcie właściciel będzie płakał, czy w szale demolował sklep to już to kasjerki nie interesuje.
  • Odpowiedz
@AlwaysAbroad wspomnial tez ze jego dziewczyna sie poplakala i byl zdenerwowany wiec straszeniem mogl nazwac informacje ze jak karty nie odda to zostanie wezwana policja. Co jest prawdilowym zachowaniem kasjera.
  • Odpowiedz